سنگین‌ وزن ترین شرور تهران هم دستگیر شد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت‌9 صبح چهارشنبه 20تیرماه امسال قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس فرودگاه امام خمینی‌(ره) از کشف جسد مردی با خبر و همراه تیمی ازکارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدند. 
تیم جنایی در محل حادثه Incident که نزدیک حوالی بیابان‌های اطراف فرودگاه در نزدیکی خیابانی بود با جسد مرد ناشناسی حدوداً 40‌ساله روبه‌رو شدند که با اصابت گلوله از پشت به قتل رسیده‌بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول با اسلحه شکاری از نزدیک به قتل رسیده به طوریکه پشتش سوراخ سوراخ شده و گلوله‌ها از شکمش بیرون آمده است. همچنین مشخص شد جسد مرد ناشناس را راننده کامیونی که در حال انتقال آسفالت از کارخانه آسفالت‌سازی در آن نزدیکی بوده مشاهده کرده و به مأموران خبر داده است. 
مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند که مأموران گشت پلیس فرودگاه شب قبل متوجه توقف خودروی پژویی در نزدیک کشف جسد می‌شوند و به آن دستور ایست می‌دهند، اما راننده پژو و سرنشینانش با توجه به تیراندازی مأموران موفق به فرار Escape می‌شوند. 
همزمان با ادامه تحقیقات، جسد مرد جوان برای شناسایی به پزشکی قانونی فرستاده شد و مأموران خیلی زود از طریق اثر انگشت هویت وی را به نام کامران شناسایی کردند. 
بررسی‌ها نشان داد مقتول اهل یکی از شهرهای استان لرستان است که چند روز قبل از حادثه برای انجام کاری به تهران می‌آید و به طرز مرموزی به قتل می‌رسد. 
در چنین شرایطی مأموران همزمان با تحقیقات از خانواده کامران دست به تحقیقات میدانی زدند که دریافتند کامران در تهران برای ملاقات شروری معروف سنگین وزنی به تهران آمده است و روز قبل از حادثه هم با او دیده شده است. همچنین مشخص شد کامران از مدتی قبل با شرور معروف اختلاف داشته‌است تا جایی که چندی قبل با هم درگیر می‌شوند که پس از شکایت، شرور معروف محکوم به پرداخت دیه به کامران می‌شود‌. 
یکی از اعضای خانواده کامران گفت: کامران با شرور معروف اختلاف داشت. او یک هفته قبل از خرم‌آباد برای دیدن شرور و حرف زدن درباره اختلافشان به تهران آمد. کامران یک روز بعد از رسیدن به تهران تلفنی با ما حرف زد و گفت اگر اتفاقی برای او رخ دهد از طرف شرور است. یک روز بعد تلفن کامران خاموش شد تا اینکه به تهران آمدیم و فهمیدیم کامران به قتل رسیده‌است. وی در پایان گفت: ما از شرور معروف به اتهام قتل شکایت داریم و احتمال می‌دهیم که قاتل The Murderer کامران، او باشد. پس از این مأموران، شرور سنگین‌وزن را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند. بدین ترتیب به مخفیگاه وی رفتند که متوجه شدند متهم پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است. در نهایت مأموران وی را که در خانه خواهرش مخفی شده بود بازداشت کردند. در حالی که شواهد و مدارک حکایت از این دارد متهم در قتل مرد خرم‌آبادی دست دارد وی در بازجویی‌ها منکر قتل شد و ادعا کرد هیچ دخالتی در قتل مرد جوان نداشته است. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حبس ابد برای فوتبالیست مشهور ایرانی + گفتگو و عکس

زنم را با مجید داخل یک سمند دیدم ! / قصاب زنش را در پاسداران تهران سلاخی کرد + عکس

آخرین خبر از وضعیت نازنین زهرا دختر مرندی + گفتگو با مادر دختر بچه و فیلم

دستگیری سید محمد حسینی مجری ری استارت تایید شد / او ترور شیمیایی کرده است + عکس

این دختر دانشجو اعتراف شومی کرد / 2 هم دانشگاهی مرا به سرویس بهداشتی بردند ! + عکس

سرنوشت راننده لندکروز یک میلیاردی که پلیس راهور را کتک زد + فیلم

مرد بی رحم سر این زن زیبا را برید + تصاویر

اسفندیار رحیم مشایی لباس خود را در دادگاه از تن در آورد ! + فیلم

دختر جوان با چاقو معلم مذهبی اش را عقیم کرد / این مرد بارها به دختر جوان تجاوز کرده بود

زایمان پنهانی دختر 16 ساله در حمام ! + عکس

از تجاوزهای معشوقه مادرم خسته شدم او در 14 سالگی مرا به یک روسپی تبدیل کرد + عکس

مرد شیطان صفت به جسد دختری در سردخانه رحم نکرد +عکس

سولماز مچ شوهر خائن و مینا را در اتاق خلوت گرفت! / او در را قفل کرد!

دوست شیطان صفت پدرم 2 سال بدنم را لمس می کرد / خاطره از تجاوز وحشیانه گفت

 

کدخبر: 410162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟