8525294_794

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از راشاتودی، پلیس Police روسیه اعلام کرد هفت مورد شکایت از دخترانی دریافت کرده که گفته‌اند به خاطر ابراز علاقه دروغین یک جوان، اموال خود را از دست داده‌اند.

این دختران که همگی بالای 27 سال دارند، از مردی شکایت کرده‌اند که برای شماری از مالباختگان، خود را «کازنتسف» و برای برخی دیگر خود را «آلبرت» معرفی کرده بود.

طبق اعلام سخنگوی وزارت کشور روسیه، مرد کلاهبردار در ملاقات با دختران، خود را تاجری شناخته‌شده و کارشناس ساخت و ساز معرفی می‌کرد. وی به دختران می‌گفته همسرش را از دست داده و اکنون به دنبال شریک جدیدی برای زندگی است.

بر اساس شکایات مالباختگان، آنها پس از چندین ملاقات در عشق دروغین او گرفتار می‌شدند و او می‌توانست با اعتمادی که به دست آورده بود به آپارتمان Apartment آنها رفته و پس از حمام کردن با آنان در حالی که دختر جوان سرگرم بود وی اموال آنها را سرقت Stealing می کرد.

در یکی از این موارد، یکی از شاکیان این پرونده، سیصد هزار روبل (4400 دلار) از بانک وام گرفته بود تا آپارتمان خود را بازسازی کند و فرد کلاهبردار به این دختر وعده داد تا به او در این خصوص کمک کند؛ اما پس از گرفتن پول ناپدید شد و قربانی بدون یافتن شریک زندگی آینده خود، پول بازسازی خانه‌اش را نیز از دست داد و بدهکار بانک شد.

پلیس روسیه تصویر مظنون را منتشر کرده تا شاید بتواند او را پیش از آنکه با وعده ازدواج از فرد دیگری کلاهبرداری Fraud کند، دستگیر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

16 ساله بودم که روسپی عمویم شدم !

فوری / 10 زن و مرد در غار یخی کوهرنگ گرفتار شدند / غار یخی ریزش کرد

اقدام بی شرمانه با دختر جوان در ساوجبلاغ

انگیزه مرموز اسید پاشی یک زن به صورت پسر جوان اهری

این پسرهای نوجوان زیر تیزی داس می روند تا مرد شوند!+ فیلم

تهدید شرم آور دختر زاهدانی توسط پسری که دوستش داشت !

مهشید همه کارهایی که در خلوتی مان با من می کرد را با مرد غریبه کرده بود!

حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد!

مرگ دردناک و تلخ عروس حین مراسم عروسی + فیلم

سرنوشت شوم دختربچه ایرانی در حجله آقا داماد !

بی حیایی با خواهر جلوی چشمان عروس خانواده!+عکس

شکم برآمده آرزو در روز عقد چه رازی داشت!؟

کدخبر: 409917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟