به گزارش اختصاصی رکنا، وقتی عروس و داماد پای در دفترخانه گذاشتند عروس با وجود تمام علاقه و فروتنی‌اش به نظر مردد می‌آمد. وقتی موسوی، سردفتر ازدواج از میزان مهریه سوال کرد. داماد با ناراحتی شروع به صحبت کرد. ـ علاقه زیادی به همسرم دارم. از وقتی با او آشنا شده‌ام مطمئن هستم که در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی خواهیم کرد. مطمئن هستم که زندگی‌مان در نهایت خوشبختی سپری خواهد شد. با اینکه می‌دانم در طول 9 ماه توانسته‌ام عشق و علاقه‌ام را به همسرم و خانواده‌اش ثابت کنم اما نمی‌دانم او چرا برای ازدواج با من شرط کرده 6 هزار سکه به عنوان مهریه‌اش در نظر گرفته شود. به همین علت خانواده من مخالف هستند و حاضر نشدند در مراسم شرکت کنند. ولی خود من باز هم حاضرم این شرط را بپذیرم. داماد که امیدوار بود این حرف‌هایش باعث تغییر نظر عروس برای کاهش میزان مهریه شود، وقتی دید عروس تصمیم ندارد میزان مهریه را کم کند، آمادگی خود را برای این پیوند اعلام کرد. خطبه عقد عروس ثروتمند و داماد فقیر خوانده شد و آنان به صورت قانونی به عقد ازدواج هم درآمدند.
چند هفته بعد
عروس برای گرفتن عقدنامه و مدارک دیگر دوباره به دفترخانه آمده بود. این بار او تنها بود. عروس در برابر عاقد که ایستاد، گفت: از زمانی که خطبه عقدمان را خواندید یک علامت سوال در ذهن و چشم شما احساس می‌کردم. حالا آمده‌ام تا هم مدارک را بگیرم و هم اینکه جواب سوالی را که هرگز نپرسیدید بدهم.

راستش من نسبت به ابراز عشق و علاقه این جوان تا حدی مشکوک هستم. اگرچه او فرد خوب و توانمندی است ولی فکر می‌کنم یکی از دلایلی که او را به اصرار و ابراز عشق آتشین نسبت به من کشانده،‌ ثروت فراوان پدرم است. پدرم پس از مرگ ارثیه زیادی را برای من باقی گذاشته است و من از لحاظ سنی از همسرم شش سال بزرگ‌تر هستم با این حال او به عشق خود اصرار دارد. من این میزان مهریه را درخواست کردم تا از فروپاشیدگی زندگی‌مان در آینده جلوگیری کنم. مطمئنا اگر او به طمع پول و ثروت پا جلو گذاشته باشد با این میزان مهریه نقشه شومی را که کشیده است،‌ نمی‌تواند عملی کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ادعای عجیب داعشی دستگیر شده در روز عاشورا / دختر محجبه چه قولی داده بود؟ + فیلم گفتگو

شرط کثیف مدیرعامل برای پس گرفتن شکایت از همسر ملیحه / باید پیش من بیایی!

اقدام عجیب راننده در اتوبان برای فرار از تست الکل! + فیلم

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

قتل زن جوان در ماه عسل ثروتمندانه+عکس

جسد زن جوان در سردخانه بیمارستان دولتی خورده شد!

فیلم لحظه درگذشت کرم حیدری در حین تعزیه ظهر عاشورا

تصویری واقعی از ابوعلی سینا + عکس

آمار تکان دهنده از تجاوز راننده های تاکسی اینترنتی به دختر و زنان !

حمله هولناک 3 زن به نیکی 22 ساله زیر دوش باشگاه زنانه + عکس

گرفتار شدن 2 شهروند ترک در تور خاله‌ شهلا / در پارک چیتگر چه حادثه ای رخ داد؟

پژو 206 با 3 سرنشین زن در خیابان شریعتی نصف شد +تصاویر

سوال نابجا هنگام عقد همه چیز را به هم زد

کدخبر: 409758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟