به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل سال ۹۶ به دنبال شکایتی که از سوی جمعیت مردم نهاد امام علی مطرح شده بود در دستور کار پلیس Police قرار گرفت .

یکی از مددکاران این جمعیت که دریکی از مناطق جنوبی تهران فعالیت داشت و در زمینه های مختلف با کودکان در ارتباط بود دختر هفت ساله ای به نام خاطره را به دادسرا معرفی کرد. شواهد نشان می‌داد این دختر بچه از دوسال قبل مورد آزار و شکنجه Torture قرار گرفته و آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدنش نمایان است.

پلیس وارد عمل شد و به تحقیق پرداخت. در بررسی ها روشن شد مددکار جمعیت امام علی هنگام آموزش به چندین کودک متوجه خشونت درونی دختر بچه شده و با بررسی نقاشی‌های وی به آسیب شدید روحی و جسمی که طی مدتها به وی وارد شده بود پی برده است. با صحبتهای روان شناسانه با این دختربچه و روان کاوی وی ،خاطره گفت که از ۲ سال قبل یکی از دوستان پدرش به نام علی که برای پدر معتاد Addicted وی مواد مخدر Drugs تهیه می‌کرده به خانه آنها رفت و آمد داشته و وی را در این دو سال مورد آزار و شکنجه قرار داده است .

در حالی که آثار شکنجه و ضرب و جرح روی بدن این دختر نمایان بود وی به پزشکی قانونی معرفی شد و پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح شدید را تایید کرد .اما در گزارش کارشناسان پزشکی قانونی اعلام شد آثاری از تجاوزدر خاطره نمایان نیست.

با این حال علی 32ساله بازداشت شد و به دو بار تجاوز Rape اعتراف کرد و گفت بارها بدن خاطره را در غیاب پدرش لمس کرده است. تحقیقات بیشتر از سایر اعضای این خانواده برای افشای این جنایت Crime سیاه ادامه داشت تا اینکه عمه خاطره به پلیس گفت: برادرم و همسرش سالهاست از هم جدا شده اند و خاطره با برادرم زندگی می کند. مدتی پیش خاطره به من گفت دوست پدرش به نام علی او را آزار داده است. من از این ماجرا ناراحت شدم و با علی صحبت کردم. من از او خواستم دیگر کاری به خاطره نداشته باشد او هم قبول کرد. می خواستم خاطره را پیش خودم نگه دارم اما دختر بچه قبول نکرد. به همین خاطر او را به پدرش سپردم.

علی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران پای میز محاکمه ایستاد و به رغم اعتراف صریح متهم به تجاوز، وی از این اتهام تبرئه و فقط به ۹۹ ضربه شلاق Whip محکوم شد .این پرونده در شعبه ۲۴ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و قضات عالی رتبه حکم ۹۹ ضربه شلاق را نقض کردند و خواستار رسیدگی دوباره به این پرونده شدند تا ابعاد تجاوز در آن روشن شود.

به این ترتیب پرونده از شعبه سوم به شعبه هم عرض فرستاده شد و قضات دیوان عالی کشور خواستند بار دیگر نظر پزشکی قانونی درباره تجاوز استعلام شود تا روشن شود چنانچه تجاوز صورت گرفته باشد با توجه به سن کودک ممکن است از آن باقی نمانده باشد. دوم اینکه از پدر بخاطره تحقیق شود چرا فرزندش را ساعت ها در خانه و با دوست موادفروشش تنها گذاشته و وقتی به ماجرا تجاوز به دخترش پی برده شکایت نکرده است .سوم اینکه وضعیت اجتماعی پدر خاطره و متهم بررسی و از سایر بستگان تحقیق شود تا مشخص شود چرا دوسال آزار و شکنجه این دختربچه پنهان نگه داشته و به پلیس گزارش نشده است.

قرار است قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از بررسی این پرونده و تکمیل تحقیقاتی که قضات دیوان عالی کشور خواستار آن شده اند به این پرونده رسیدگی کنند. این در حالی است که پرونده خاطره به خاطر کودک آزاری به دادگاه صالحه ارسال شده و در آنجا تحت رسیدگی قرار دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد بی رحم سر این زن زیبا را برید + تصاویر

از تجاوزهای معشوقه مادرم خسته شدم او در 14 سالگی مرا به یک روسپی تبدیل کرد + عکس

هرکول تهران وحشت می آفرید +عکس

طلاق خانم بازیگر بخاطر عاشق پیشگی به تاجر عرب + عکس

مرد شیطان صفت به جسد دختری در سردخانه رحم نکرد +عکس

سولماز مچ شوهر خائن و مینا را در اتاق خلوت گرفت! / او در را قفل کرد!

عکس عروسی زن سرشناس،خجالت آور بود! / همه شوکه شدند + تصاویر

جزییات حمله وحشیانه راننده لندکروز به مامور پلیس راه+ تصاویر

عکس دلخراش چهره خانم پرستار که با جوان آدمخوار قرار عاشقانه داشت +عکس 16+

شوهرم در دام شیطانی 2 زن روسپی افتاد / وقتی فهمیدم دنیا روی سرم خراب شد

دختر دانشجو شهرستانی به ناچار صیغه موقت شد / او حامله شده بود !

جزئیات دستگیری حسینی مجری ری استارت در فرودگاه + عکس

ماجرای تجاوز 2 فوتبالیست به نیکی 20 ساله در سرویس بهداشتی چه بود ؟

 

کدخبر: 409236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟