سرهنگ محمدباقر قدم زاد به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت شهروندان ساکن محله ولنجک در خصوص سرقت Stealing لوازم داخلی خودروهایشان، جلسه ای با حضور کارشناسان پلیس Police در کلانتری تشکیل و پس از بررسی های انجام شده مقرر شد تیم های عملیاتی برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شوند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور ماموران گشت های انتظامی در محدوده های جرم Crime خیز و کنترل افراد سابقه دار و مظنون، در نهایت ماموران یک سارق سابقه دار را شناسایی کرده و او را تحت کنترل قرار دادند.

وی افزود: این تعقیب و مراقبت در نهایت شب گذشته نتیجه داد و سارق مذکور در یک عملیات و درست هنگام سرقت از یک خودروی سواری که کنار خیابان پارک شده بود، دستگیر شد.

رئیس کلانتری 163 اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های مذکور اعتراف و همچنین به سه فقره سرقت در همان شب اقرار کرد.

سرهنگ قدم زاده، تصریح کرد: با این اعتراف متهم، از خودروی وی که در همان محدوده نشاسایی و توقیف شده بود، بازرسی به عمل آمد که در نتیجه، 2 دستگاه ضبط، چهار دستگاه باند خودرو و یک حلقه زاپاس مسروقه خودرو کشف شد.

به این ترتیب، با اعتراف متهم پرونده وی تکمیل و متهم پس از تحمل یک شب بازداشت در کلانتری صبح امروز برای رسیدگی به جرایم احتمالی دیگرش به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن شوهردار وقتی به دانشگاه رفت با دیدن سامان خائن شد!

پشت پرده شوم سفر مجرّدی مردان عراقی‌ به مشهد

عکس‌های برهنه سارا 21 ساله لیلا را شوکه کرد!

جسد این زن پس از 30 سال سالم است + عکس های باورنکردنی!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

قتل پدر با غذای مسموم در ناهار دسته جمعی + عکس

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

کدخبر: 408983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟