رحیم خستو صبح امروز در جلسه شورای شهر که در صحن علنی شورا برگزار شد، با اشاره به دکه‌های موجود در سطح شهر اظهار داشت: باید تعداد دکه‌های شهر و میزان در آمد آنها برای شهرداری کرج مشخص شود و وضعیت نابسامان این دکه‌ها ساماندهی شود.

در این جلسه سارا دشتگر دیگر عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه بازی ندادن 5 عضو شورای شهر در تصمیم‌گیری های شورای شهر درست نیست، افزود: مفهوم جلسه 8 نفره را از حقوقدانان بپرسند؛ مفهوم این عبارات این است که در صورتی که 5 عضو شورا در 6 جلسه حاضر نشوند شورای شهر از رسمیت افتاده و موجب انحلال شورای شهر می‌شود.

دشتگرد با بیان اینکه فرماندار کرج برای تصدی شهرداری کرج باید استعفا دهد، بیان کرد: فرماندار ویژه شهرستان کرج برای داوطلب شدن در انتخاب شهرداری کرج باید مراتب استعفای خود از مقام فرمانداری را اعلام کند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با اشاره به مساله همکاری همسرش در شورای شهر عنوان کرد: مردم کرج به خوبی می‌دانند که از کدام نام خانوادگی در شهرداری کرج بیش از 150 مورد وجود دارد و برادر دو عضو شورا و فرزندانشان در همین شهرداری مشغول به کار هستند و این دلیل نمی‌شود.

در این جلسه به بررسی انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری کرج پرداخته شد.

خستو عضو شورای شهر کرج در این رابطه گفت: میزها و صندلی‌هایی که ما بر روی آنها نشسته‌ایم حرمت دارد و من از همکاران خود می‌خواهم حداقل ادبیات را در صحن رعایت کنند و به واسطه درخواست‌های انجام شده می خواهم تمام جلسات 13 نفره برگزار شود و در این رابطه چندباری با اعضا تماس گرفتم ولی موفق به صحبت نشدم.

وی با بیان اینکه هیچ منعی ندارد که من به عنوان عضو شورا بخواهم با هر کسی حرف بزنم و یا نزنم و تمام مسئولیت اعمال و نظرات خود را به شخصه برعهده می‌گیرم، متاسفانه در این شهر سنگ‌ها بسته و ... باز هستند.

سارا دشتگرد در ارتباط با شهرداری کرج و انتخاب شهردار با بیان اینکه سرپرست شهرداری کرج از چهارشنبه از شهرداری خارج شده و تا شنبه در شهرداری حضور نداشته و تازه امروز برگه مرخصی خود را به رئیس شورا داده است، تصریح کرد: چرا کسی که انگیزه‌ای برای شهرداری کرج ندارد در منصب شهردار نشسته در صورتی که گزینه‌های بسیاری برای این منصب وجود دارد و به چه اصراری این سرپرست باید در این سمت باشد.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه گفت: حتما در جلساتی که فشار بر روی اعضای شورا زیاد است از کلمات درست باید استفاده شود تا سبب رنجش خاطر شخصی نشود.

وحیدی نائب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه قانون Law صراحتا اعلام کرده است که سرپرست فقط برای 3 ماه تعیین می‌شود، عنوان کرد: دیگر به مصلحت شهر نیست سرپرست قبلی در سمت خود باشد و دوستانی که گزینه انتخاب می‌کنند می‌توانند از رفقای خود یکی را برای شهرداری کرج انتخاب کنند تا شهر از بلاتکلیفی نجات پیدا کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حساب و کتاب شهر بهم ریخته است و در رجایی شهر چند ملک تجاری زده شده است که کسی در شهرداری وجود ندارد که به این کار رسیدگی کند و در حال حاضر شهر خسارتهای زیادی را متحمل شده است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه موضوعاتی طی چند وقت اخیر مطرح شده است که سبب ایجاد پرونده‌های قضایی شده است، افزود: پیشنهاد می‌کنم جلسه غیرعلنی شکل گیرد تا با حضور سرپرست شهرداری و اسناد و مدارکی که در دست دارد به وضعیت شهرداری کرج و انتخاب شهردار رسیدگی شود.

در این جلسه با رای اکثریت آرا مقرر شد در روز دوشنبه ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر در جلسه غیرعلنی به بررسی شهردار و سرپرست شهرداری کرج پرداخته شود.

در ادامه وحیدی خاطر نشان کرد: من به عنوان یک عضو شخص دیگری را که در دولت قبلی یک وزیر بوده و در حال حاضر سمتی ندارد را به عنوان کاندید شهرداری معرفی می‌کنم که با آن صحبت کردم.

در این جلسه با اتفاق آرای اعضای شورای شهر قرار شد به لیست 19 نفره قبلی گزینه‌های جدید شهرداری اضافه شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

کدخبر: 408833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟