حجت الاسلام کثیر لو رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین گفت: آذرماه سال ۹۵ دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی خبر داد که جلسه رسیدگی به اتهامات این ۲ کارمند در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی Judge کاظم پور برگزار شد.

حجت الاسلام کثیرلو گفت: در جلسه دادگاه با توجه به کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای قزوین، موضوع نقل و انتقال ۶۷ قطعه از زمین‌های دولتی به اشخاص از طریق جعل اسناد توسط متهمین اصلی مورد رسیدگی قرار گرفت.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین افزود: این پرونده ۱۷ متهم دارد که ۲ نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی قزوین به عنوان متهم اصلی همچنان بازداشت هستند و ۱۵ متهم دیگر که عناوین اتهامی موجود در کیفرخواست صادره انتقال مال غیر (کلاهبرداری)، جعل و استفاده از سند مجعول، تحصیل مال نامشروع و سهل انگاری در انجام وظیفه است.

این مقام قضایی گفت: تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات و برگزاری جلسه رسیدگی رای دادگاه بدوی توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قزوین صادر خواهد شد.

رییس دادگستری شهرستان قزوین گفت: دستگاه قضایی استان در برخورد با دست اندازان به حقوق بیت المال و دولت جدیت دارد و در این مسیر با همه کسانی که بخواهند با سوءاستفاده از جایگاه خود حقوق بیت المال را تضییع کنند قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه رهبر انقلاب و همچنین رییس قوه قضاییه خواستار برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی هستند، گفت: دستگاه قضایی در برابر مفسدان اقتصادی تمام قد ایستاده است و نخواهد گذاشت حقوق این ملت توسط عده‌ای فرصت طلب، سودجو و زیاده خواه تضییع شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

این زن شیرازی جلوی دوربین کار وحشتناکی کرد! + جزییات

شیطنت های زن همسایه بچه های محل را جذب خود کرد!

مریم 18 ساله 80 هزار تومان می گرفت و کار تهرانی ها را راه می انداخت! + فیلم گفتگو

جزئیات آتش زدن 2 مأمور شهرداری در اهواز!

دوقلوهایی که در یک روز متولد و کشته شدند! +عکس

«حسین» بعد از 15 روز بعد از تولد همه را شوکه کرد! + عکس

سردار قلابی پسرمُرده اش راهم شهید مدافع حرم جا می زد!/عجیب ترین دروغ ها!+تصویر

زن خیانتکار با پسر شوهرش همخوابی عاشقانه می کرد +عکس

سیمین برای یک سرپناه تن فروشی می کرد!

اعدام میثم و 5 مرد مخوف در مشهد + عکس

عکس جنازه مردی برهنه با دستی در گچ! / این آبادانی کیست؟! + جزییات

دختری در سن بلوغ در خانه شیطانی شان ایدز گرفت! !+عکس

کدخبر: 408459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟