به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ اسماعیلی، سرپرستپلیس Police امنیت عمومی استان اصفهان گفت: به دنبال انتشار فیلمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که در آن تعدادی از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح گرم شکاری غیر مجاز و غیر متعارف اقدام به قدرت نمایی کرده موجبات نگرانی شهروندان را سبب شده بودند موضوع به صورت ویژه و خاص در ستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت. 
این مقام انتظامی ادامه داد: در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده ای انجام و در نهایت هویت اصلی این افراد شرور شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی 9نفر از افراد وعوامل اصلی دستگیر وجهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند. 
وی اضافه کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی ، جلب توجه و اعلام وجود می کنند ، که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان می گیرد. 
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع وقانونی با افراد هنجار شکن واراذل واوباش در سطح استان وشهر اصفهان از مطالبات جدی مردم است و ماموارن این پلیس خود را موظف ومکلف به اجرای قانون Law و تامین نظر مردم شهید پرور اصفهان می داند. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری/ حادثه خونین برای جوادخیابانی

یک فاجعه / 35 دختربچه ایرانی در خنداب به حجله رفتند!

حامله شدن از جسد شوهر ! + عکس

این قاتل هنگام اعدام 23 دقیقه طول کشید تا جان دهد + عکس

انتشاراولین فیلم از شکنجه مرگبارکودک بوکانی توسط نامادری اش+فیلم (16+)

تجاوز 2 خواهر به پیرمرد همسایه !+عکس

بلای شوم بر سر دختر بدنساز در تهران!

این دکتر منحرف به بیمارانش تجاوز می کرد! + عکس

وحشتناک ترین لحظه برای 2 دختر موسیقیدان در شهرک غرب!+ عکس

علی بی غم را می شناسید؟! / او زندان را دوست دارد؟! + فیلم گفتگو

فوری / سعید براتی، سرباز مرزبانی پس از 15 ماه آزاد شد + تصاویر

وقتی صیغه نامه دوستم با شوهرم را دیدم خشکم زد!

پریا 17 ساله در خانه مجردی آرمان به 8 پسر هدیه داده شد!

کدخبر: 407876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟