نقشه عجیب 2 معتاد تهرانی در کمپ / آن ها در شهرک ولیعصر چه کردند؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی شریفی، رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تشریح این خبر گفت: مدتی بود که سرقت Stealing دوچرخه در محله شهرک ولیعصر افزایش یافته بود و شناسایی و بازداشت متهمان نیز در دستور کار قرار داشت تا اینکه بالاخره ماموران عملیات کلانتری توانستند در عملیاتی فنی و پلیسی هر دو متهم این پرونده را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان که هر دو پسرهای جوان معتادی بودند مشخص شد آن ها دارای سابقه مصرف مواد بوده و زمانیکه برای ترک اعتیاد در کمپی در یافت آباد بستری شده بودند با هم آشنا می شوند.

وی بیان کرد: بعد از آشنایی، یکی از این دو پیشنهاد سرقت را با دیگری مطرح می کند به این صورت که طراح نقشه که ساکن یک آپارتمان Apartment در شهرک ولیعصر بوده است پیشنهاد می کند دوچرخه حرفه ای و گران قیمت یکی از همسایگانشان را که آن را در پارکینگ پارک می کند سرقت کنند و دیگری نیز با گرفتن کلید خانه از این فرد، بعد از رهایی از کمپ در فرصت مناسب به آپارتمان محل سکونت او می رود و دوچرخه را سرقت می کند.

شریفی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاق بود که سرقت های سریالی این دو سارق کلید خورد. متهمان در توضیح شگرد سرقت های خود مدعی می شوند که به درب آپارتمان و مجتمع های مسکونی در محدوده شهرک ولیعصر مراجعه می کردند و زنگ یکی از واحد ها را می زدند و اعلام می داشتند همسایه یکی از واحدها هستند و کلید همراه شان ندارند و کسی هم در خانه نیست که در را برایشان باز کند و همسایه نیز بدون بررسی صحت و سقم گفته های این افراد، در را برای دو متهم باز می کردند و متهمین با ورود به پارکینگ ، کتانی و یا دوچرخه های موجود در مجتمع را به سرقت می بردند.

رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر بیان کرد: در ادامه طی بازجویی های فنی فرد مالخر این افراد نیز شناسایی و با تلاش تیم عملیات کلانتری بازداشت شد. فرد مالخر یک دوچرخه ساز در شهرک ولیعصر بوده که تا به الان از او 10 دوچرخه سرقتی کشف شده است اگرچه سارقان تنها به 5 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

شریفی در پایان این خبر اذعان کرد: هر دو متهم معتاده به ماده مخدر گل بوده و انگیزه شان را نیز مالی عنوان کرده اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای شوم بر سر دختر بدنساز در تهران!

این دکتر منحرف به بیمارانش تجاوز می کرد! + عکس

وحشتناک ترین لحظه برای 2 دختر موسیقیدان در شهرک غرب!+ عکس

علی بی غم را می شناسید؟! / او زندان را دوست دارد؟! + فیلم گفتگو

شهلا چرا نزد پلیس تهران مشهور شد! + فیلم مصاحبه

مرگ غم انگیز پسربچه زباله گرد در ماهشهر زیر چرخ های اتوبوس !

فوری / سعید براتی، سرباز مرزبانی پس از 15 ماه آزاد شد + تصاویر

حامله شدن از جسد شوهر ! + عکس

زن صیغه ای حمید را با لگد از خانه بیرون انداخت! / آنها 22 سال فاصله سنی داشتند!

نامادری بی رحم پسر 5 ساله بوکانی ، او را با دندان پاره پاره کرد و کشت / تصاویر اختصاصی

وقتی صیغه نامه دوستم با شوهرم را دیدم خشکم زد!

تجاوز 2 خواهر به پیرمرد همسایه !+عکس

پریا 17 ساله در خانه مجردی آرمان به 8 پسر هدیه داده شد!

 

کدخبر: 407733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟