بازداشت ۷۰ هزار دانش‌آموز آمریکایی در یک سال تحصیلی/حضور پلیس در مدارس آمریکا بسیاری را روانه زندان می‌کند

پایگاه «امریکن کانزرویتیو» در گزارشی به حضور پلیس Police آمریکا در مدارس این کشور پرداخته و می‌نویسد که این سیاست نیز مانند سیاست مهاجرتی «تحمل صفر» سالانه کودکان بسیاری را روانه زندان Prison می‌کند.

آمریکن کانزرویتیو می‌نویسد: تصور کنید با شما تماس گرفته شود و به شما بگویند که کودک شما در مدرسه رفتار نامناسبی داشته است، تصور کنید که این تماس از سوی پلیس محلی گرفته شود، ده‌ها هزار نفر از والدین آمریکایی سالانه با این سناریو مواجه هستند، در حالی که طبیعی است فرض شود پلیس تنها در مواردی ورود پیدا می‌کند که جرمی روی داده باشد، اما اکثریت این موارد-دستگیری و بازداشت نوجوانان- صرفا شامل «رفتار بد» است نه فعالیت مجرمانه.

بر اساس این گزارش دانش‌آموزان در مدارس آمریکا روزانه به دلیل رفتار‌های نادرستی مانند فرار Escape از کلاس، مشاجره و پرتاب اشیا به سمت معلم دستگیر می‌شوند.

امریکن کانزرویتیو ضمن مطرح کردن این سؤال که چرا چنین موارد انضباطی در مدارس به پلیس ارجاع داده می‌شود نوشت: عوامل زیادی برای این امر وجود دارد، اما یکی از فاکتور‌های مهم حضور بیش از حد پلیس در مدارس است.

یکی از دادستان‌های سابق آمریکایی در مطلبی ضمن اشاره به این مطلب که در یک روز معمولی در نیویورک تعداد بازداشت‌ها به بیشترین حد رسیده است اینگونه می‌نویسد: افزایش بازداشت‌ها به بیشترین سطح در یک روز هیچ‌گونه ارتباطی با آمار ارتکاب جرم Crime ندارد بلکه در این روز اداره پلیس نیویورک با بیشترین تعداد افسر کار خود را آغاز کرده است.

در ادامه گزارش امریکن کانزرویتیو آمده است: با در نظر داشتن این نکته، تقریبا ۳۰ درصد از مدارس دولتی آمریکا تحت سیاست «تحمل صفر» که از دهه ۱۹۹۰ اجرایی شده افسران پلیس را در محوطه مدرسه مستقر کرده‌اند، اما تقریبا تمامی مطالعات آکادمیک و بررسی اطلاعات در این باره در طول ۲۰ سال به نتیجه واحدی رسیده‌اند که این اقدام بازدهی منفی داشته است.

یکی از این مطالعات به وسیله یک استاد جامعه شناسی دانشگاه تنسی انجام شده و نتایج آن نشان می‌دهد احتمال دستگیری دانش‌آموزان به دلیل رفتار‌های نادرست غیرمجرمانه در مدارس با حضور افسران پلیس ۵ برابر بیشتر از دیگر مدارس است.

بر اساس گزارش این پایگاه آمریکایی، نتایج جامع‌ترین تجزیه و تحلیل آمار مربوط به «خط لوله مدرسه تا زندان» نشان می‌دهد: یک مؤلفه نژادی نیز در اینجا وجود دارد؛ در سال تحصیلی ۲۰۱۴-۲۰۱۳ حدود ۷۰ هزار دانش‌آموز در مدارس آمریکا دستگیر شده‌اند و دانش‌آموزان سیاه‌پوست به شیوه بسیار نامناسب به زندان منتقل شده‌اند، بار دیگر متغیر اصلی حضور پلیس در مدارس بوده و احتمال برخورد با دانش‌آموزان سیاه‌پوست بسیار بیشتر است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سکته کردن زن جوان هنگام دیدن فیلم غیر اخلاقی

جنجال نماینده تهران بر سر دخترش/ او بیکار است ! + تصویر

جانبازایرانی اشتباهی به افغانستان دیپورت شد ودرسرمای غربت یخ زد!+عکس

فیلم حمله مرد متجاوز به زن ایرانی در فروشگاه لوازم آرایش + تصویر

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

تجاوز شنیع به دخترجوان در حمام!

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

تجاوز آقای دکتر به بیمارانش در مطب! + عکس

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

خدا به این تروریست بی رحم مرگ داد ! + عکس

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

کدخبر: 407645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟