برادر غیرتی دامادشان را کشت / این مرد اعدامی امروز بخشیده شد + عکس

اصغر40 ساله شش سال و نیم قبل در بیست و هفتم بهمن ماه سال ۹۰ به دنبال درگیری با شوهرخواهر معتادش به نام حبیب وی را با ضربه چاقو در یکی از خیابان های شوش کشت و همانجا بازداشت شد .اصغر به درگیری اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت و در حالی که پدر و مادر حبیب برای وی حکم قصاص خواسته بودند و به قصاص محکوم شد .

حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و قطعی شده بود که وی توانست رضایت اولیای دم را بعد از گذشت ۶ سال و نیم از جنایت Crime جلب کند و به زندگی برگردد.

وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت : با توجه به رضایت اولیای دم طبق ماده ۶۱۲ قانون Law مجازات اسلامی و جنبه عمومی جرم برای اصغر تقاضای مجازات دارم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا : گفت شوهر خواهرم سر ناسازگاری داشت .او معتاد Addicted بود و بارها خواهرم را کتک زده بود .خواهرم می خواست از او جدا شود اما اصغر حاضر به جدایی نبود.

آخرین بار وقتی حرف های خواهرم را شنیدم دلم برایش سوخت و به او قول دادم کمکش کنم.به همین خاطر به مغازه پدر حبیب رفتم و از او خواستم تا با پسرش صحبت کند و او را برای جدایی از خواهرم قانع کنند. من به پدر حبیب گفتم اگر پسرش به ادامه زندگی مشترک با خواهرم علاقه ای ندارند بهتر است آنها توافقی از هم جدا شوند. پدر حبیب هم که از پرخاشگری های پسر معتادش ناراحت بود با من درد و دل کرد و گفت حبیب او و همسرش را هم اذیت می کند. من در حال صحبت کردن با پدر حبیب بودم که یک نفر با چوب به سرم کوبید .وقتی برگشتم متوجه حضور حبیب در مغازه پدرش شدم. او که حرف های ما را شنیده بود بسیار عصبانی بود. او به سمتم حمله کرد ولی پدرش میان من و حبیب قرار گرفت تا دعوا بالا نگیرد.پدرش از من خواست تا مغازه را ترک کنم.

وی ادامه داد: من به خیابان رفته بودم که حبیب پشت سرم آمد و بار دیگر به من حمله کرد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقویی که همراه داشتم یک ضربه به گردن او زدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت : من واقعا قصد کشتن Killing شوهر خواهرم را نداشتم. او به من حمله کرد و من ناچار به چاقوکشی شدم .حالا شش سال و نیم است که در زندان Prison هستم و در این مدت با سختی توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شود .

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

دردسر سگ های مزاحم همسایه برای زن تنها در شمال تهران

شهلا عینکی در تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

اقدام احمقانه / دزدان از لحظه سرقت بی ام و عروس و داماد فیلم گرفتند!+ فیلم گفتگو

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زوج روسی 30 زن را خوردند! + عکس

پسر بی رحم خواهرش را دار زد / در کازرون رخ داد

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

کدخبر: 407206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟