به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سعید سلیمیان، رئیس پلیس Police آگاهی استان اصفهان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت Stealing به عنف محموله به مرکز فوریت های پلیسی 110 در نجف آباد، ماموران واحد گشت انتظامی این شهرستان در محل حاضر و با شاکی پرونده روبرو شدند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت، هنگام توقف در یکی از خیابان های شهرستان نجف آباد دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ، کامیون حامل24 تن برنج وی را با تهدید سلاح سرد سرقت کرده و متواری شدند.

سلیمیان تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی دقیق تر بر روی پرونده به پلیس اگاهی شهرستان نجف آباد ارجاع و تحقیقات ویژه برای دستگیری سارقان آغازشد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه با بررسی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد راننده کامیون با توجه به بیمه بودن بار خودرو توسط دو نفر از دوستان خود اقدام به صحنه سازی سرقت محموله کرده و با این ترفند توانسته مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از بیمه کلاهبرداری Fraud کند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم برنج ها را در بازار Store به فروش رسانده و به منظور گمراه کردن کارشناسان وجوه حاصله را به حساب افراد مختلف واریز کرده بود اظهار داشت: پس از کشف موضوع تمامی حساب های مربوطه شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی مسدود شدند.

وی خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن اطلاعات کارآگاهان، هر 3 متهم این پرونده در یک عملیات ویژه دستگیر و به اتهام خیانت Cheat در امانت ، سرقت و تبانی در کلاهبرداری از شرکت بیمه تحویل مراجع قضائی شده و با قرار صادره روانه زندان Prison شدند.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محکومیت بازیگر زن فیلم های ناجور به زندان و شلاق در دادگاه تهران

راز سجاده ای که در فرودگاه امام خمینی شیطانی شده بود + عکس

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

مریم قبل از خودکشی پیام اشتباهی برای دوست پسرش فرستاد !

ارتباط شوم ساناز با پزشک زیبایی / او شوهرش را نمی خواست

قرارهای پنهانی دختر و پسر عمو بدجوری لو رفت

راز شوم جولان این زن جوان با 206 در خیابان های تهران

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

دستگیری 2 مرد شیطان صفت با 36 پرونده شوم + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

خودکشی زن جوان تهرانی در استوری لایو اینستاگرام / شوهرش دیر رسید!

دردسر خودکشی تازه داماد تهرانی، عروس را به دردسر انداخت + عکس

کدخبر: 407027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟