زنان در این زندان خوانندگی می کنند! / دختر زیبا فاش کرد! + عکس

«عهد التمیمی» دختر مبارز فلسطینی در گفتگو با شبکه العالم از دوران اسارت خود در زندان های رژیم صهیونیستی گفت.دختر بچه فلسطینی که به سمبلی برای مقاومت مردمی تبدیل شد و اشغالگران از مقابله با دستان خالی او هم ناتوان می شوند، او را اسیر می کنند و به زندان Prison می اندازند و دوره اسارت از این دختر، انسانی می سازد و صدای آزادی Freedom اش در افق ها طنین انداز می شود.
"عهد التمیمی" گفت: در 9 سالگی زمانی که در تظاهرات شرکت کردم می ترسیدم و اما وقتی مشارکت خانواده ام در تظاهرات را دیدم من نیز مانند آنان شرکت کردم.
التمیمی با اشاره به ماجرای سیلی زدن به سرباز اسرائیلی تصریح کرد: سیلی زدن به صورت سرباز اسرائیلی خیلی برایم سخت بود اما ماجرا این بود که این سرباز پیش از اینکه ترامپ Trump از مرکزیت قدس برای رژیم صهیوینستی خبر بدهد به کودکی 15 ساله تیراندازی کرد، وضعیت وی بسیار خطرناک بود این مساله باعث شد تا بر صورت وی سیلی بزنم .
وی افزود: سربازان صهیونیستی به من ناسزا می گفتند و رفتار نژادپرستانه با من داشتند، به من اجازه ندادند با خانواده ام خداحافظی کنم اما تلاش می کردم در برابرشان و در بازجویی ها قدرتمند ظاهر شوم.
عهد تمیمی به ماجرای بازجویی هایش توسط رژیم اشغالگر اشاره داشت و گفت: بازجویی اول شخصی بود، روز اول اجازه ندادن من بخوابم و چندین ساعت طول کشید تا سوالات خود را بپرسند؛ برای بیدار شدن من فریاد می زدند همواره هم تهدید می کردند خانواده ام را بازداشت می کنند، آنها زندانیان را شکنجه Torture روحی می دادند، من نیز به سکوت متوسل می شدم، زندان های برای شکنجه زندانیان بسیارتنگ و کوچک بود، بوی دستشویی به مشام می رسید حشرات و جوندگان زیادی برای شکنجه زندانیان وجود داشت و شرایط زندگی بسیار نامناسب بود.
التمیمی افزود: خانم های زندانی Prisoner در زندان هاشرون برای پر کردن زمان خود در زندان با خواندن و نوشتن و خوانندگی می کردند.
او درخصوص سخت ترین لحظه ای که در زندان با آن روبرو شد گفت: دشوارترین لحظه زمان بازداشت برادرم و گروهی از خانواده ام و شهادت عزالدین التمیمی پسر عمویم بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 3 زن روی شیطان را سفید کردند! / یک ماجرای تکاندهنده +عکس

مهران با دوستانش سراغ زن دوستش رفت !

هانیه نوعروس دور از چشم داماد در قرار شوم با حمید دستگیر شد

شیک ترین سکوی اعدام / اینجا بوی مرگ می دهد! + عکس

اقدام چندش آور دختر و پسر جوان در واگن اتوبوسی قطار +عکس

بازی کثیف دوستان بیوه " ستاره " او را مطلقه کرد!

14 زن و دختر تهرانی در دام پسر شیطان صفت / درخواست اعدام توسط دادستان! + عکس

در 3 اتاق این خانه زنان حامله می شوند ! + عکس

نقشه شوم برای زن جوان در حمام هتل

ارتباط جنسی فرانک با شوهرش در پارکینگ دادگاه خانواده دقایقی قبل از طلاق + عکس

ملیحه 17 ساله در خانه مجردی شهاب فهمید نیت شوم چیست؟!

فریده شوهر داشت اما با شاگرد مغازه محل دوستی زشتی کرد!

کدخبر: 406178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟