به گزارش گروه جنایی رکنا، سوسن، پس از آن که درباره جنایت Crime همسرش پاسخ داد در حاشیه بازسازی صحنه قتل به تشریح ماجرای زندگی خود پرداخت و گفت: سیزده سال بیشتر نداشتم که با مردی ۳۵ ساله ازدواج کردم. شوهرم به سمت مصرف مواد مخدر Drugs کشیده شد، پس از گذشت ۳ سال صاحب دختری شدم. ولی مدت زیادی طول نکشید که همسرم به مصرف شیشه گرایش پیدا کرد و به همین خاطر به قاچاق Contraband مواد مخدر رو آورد.

سوسن ادامه داد: در همین حال من صاحب پسر دیگری نیز شده بودم که یک روز مأموران انتظامی همسرم را به اتهام نگهداری ۲۵ کیلو تریاک دستگیر کردند و دادگاه او را به تحمل زندان Prison طویل المدت و پرداخت ۲۲ میلیون تومان جریمه محکوم کرد. همسرم پس از ۳ سال تحمل زندان، به «بند باز» منتقل شد ولی در همین ایام دوباره به اتهام حمل ۱۰۰ گرم تریاک دستگیر شد و دیگر نتوانست از زندان بیرون بیاید. از او طلاق گرفتم تا بتوانم فرزندانم را به درستی تربیت کنم، چند روز بعد از ماجرای طلاق در یک کارخانه مشغول کار شدم تا این که با معرفی یکی از دوستانم با مهران آشنا شدم.

وی بیان کرد: او ادعا می کرد که فعلاً به خاطر فرزندانش نمی تواند ماجرای ازدواج دومش را برای همسرش بازگو کند، من نیز خام او شدم و روزی همراه او در خانه ای خلوت کردیم، در آنجا بود که بصورت شفاهی صیغه او شدم و...

سوسن اظهار داشت: ۲۰ روز از ازدواج ما نگذشته بود که بدرفتاری هایش شروع شد و مدام به بهانه های واهی مرا زیر مشت و لگد می گرفت و کتک می زد. او نسبت به من سوءظن پیدا کرده و مدعی بود از دوست برادرم شنیده است که قبل از ازدواج با او صیغه کرده بودم. تا این که تابستان سال گذشته او یک شب به همین خاطر مرا کتک زد و با برداشتن مدارک و عکس هایش گفت: همه چیز بین ما تمام شده است و من دیگر تو را نمی خواهم، و مدت صیغه را به تو می بخشم، اما روز بعد به خانه مادرم آمد و دوست برادرم را با این ادعا که پشت سر من حرف های نامربوطی گفته است با چاقو به قتل رساند و فرار کرد. اگر چه او پس از چند روز دستگیر و زندانی Prisoner شد اما زندگی ام را تباه کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خبر شیرین / زن باردار ایرانی در صحرای عرفات فرزندش را به دنیا آورد ! +عکس

این زن بیوه با گاو نر به حجله رفت + عکس

اعتراف لیلی به بلای وحشتناکی که بر سر پسر 18 ساله آورد + عکس

تجاوز برادر شیطان صفت به خواهر خود در مقابل نامزدش+عکس

اختلاس 60 میلیاردی کارمند زن برای ازدواج با مرد مورد علاقه

ضمانت وام دانشجویی برای دختران با عکس های برهنگی + عکس

محاکمه علنی بزرگترین مفسد اقتصادی کشور / «ح.ب.د» را بشناسید

این دامپزشک جوان کرجی را دیده اید؟! / سرنوشت او از 40 روز پیش گره خورده است + عکس

دستگیری مرد شیطان صفت که در شیار دیوار پنهان شده بود+عکس

مریم التماس کرد که شوهر دارد ولی من آنقدر تجاوز به او را ادامه دادم تا اینکه حامله شد !

نجات دختر 17 ساله از خانه مجردی پسر شیطان / 3 روز خانه نبودم

ارتباط چندش آور پسر 18 ساله با خاله اش !

کدخبر: 405704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟