عامل نابغه قتل عامی که روانپزشکان در حل معمایش ناتوان هستند+ عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، علت ارتکاب جیمز هولمز به قتل‌عام 12 نفر در سالن سینما Cinemaبعد از گذشت سال‌ها هنوز کشف نشده است. هولمز هنگامی که 24 سال داشت در سال 2012، هنگام پخش فیلم شوالیه تاریکی در سالن سینمایی در کلرادو حضار را به گلوله بست و باعث مرگ 12 نفر و زخمی شدن 58 نفر شد. 
روانپزشکی که پرونده هولمز را در دست داشت و در جلسات دادگاه او شرکت کرده بود، 85هزار صفحه مدارک مربوط به او را خوانده و ساعت‌ها با او مصاحبه کرده بود در کتابی که در مورد این جوان نوشته است از پیچیدگی ذهن او و کشف نشدن علت این قتل‌عام گفته است. ویلیام رید روانپزشک می‌گوید دلیل واقعی این کار هولمز هرگز مشخص نخواهد شد و حتی ممکن است خود هولمز هم دقیقا آن را نداند. به گفته ویلیام رید پیش زمینه‌های این عمل جنایتکارانه شیزوفرنی هولمز در کنار شخصیت او و شرایط محیطی بوده است ولی قسمت بزرگی از آن در ذهن هولمز پنهان است. 
رید هشدار داده که هولمز در جریان مصاحبه‌ای به او گفته است اگر شانسش را به دست بیاورد باز هم به کشتن Killing ادامه خواهد داد. البته هولمز به حبس ابد بدون امکان تجدید نظر محکوم شده است ولی حتی در زندان Prison هم فردی خطرناک به شمار می‌آید. وکلای او درخواست داده بودند به دلیل شیزوفرنی هولمز باید از مجازات معاف شود ولی مشکل روانی او با معیارهای دیوانگی ایالت کلرادو همراستا نبود. 

4EDB61F500000578-6028801-Holmes_pictured_in_2012_mug_admitted_he_might_kill_again_if_give-a-8_1533499262210

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 404813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟