صادق برای زنم پیامک عاشقانه می فرستاد او را آتش زدم +عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ در خصوص این پرونده گفت: سحرگاه یازدهم مرداد ماه سال جاری جسد مردی حدودا 35 ساله داخل زمین های کشاورزی امین آباد کشف و به کلانتری آن منطقه اعلام شد.

با اعلام خبر کشف جسد، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه اوران تشخیص هویت در محل کشف جسد حاضر شدند و در بررسی مشخص شد جسد متعلق به مردی 35 ساله است که قبل از سوزانده شدن ، در یک درگیری با ضربات متعدد چاقو از ناحیه صورت، شکم ، دست، گردن به قتل رسیده است و در آخر قاتل برای از بین بردن سرنخ های وجود جسد را سوزانده است.

در ادامه کارآگاهان دایره جنایی در بررسی های خود از لباس های بجای مانده از مقتول موفق شدن کارت شناسایی مقتول را پیدا کنند. به دنبال پیدا شدن کارت شناسایی مقتول هویت و  آدرس خانه وی مشخص شد.مقتول به نام صادق 35 ساله که ساکن خیابان پیروزی بود که در تحقیقات از خانواده وی مشخص شد صادق روز قبل از جنایت به دنبال تماس یکی از دوستانش به نام "علی" از من خارج شده و دیگر برنگشته است.

با شناسایی محل زندگی علی40 ساله در منطقه پیروزی ، کارآگاهان جهت انجام تحقیقات به محل سکونت وی مراجعه کردند اما اثری از او نیافتند 

در ادامه مشخص شد علی همزمان با کشف جسد مقتول از محل سکونتش خارج و دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی اعضای خانواده اش نیز نبوده است. همچنین در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان توجه شدند، علی  یک ماه پیش از همسر خود جدا شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تحقیقات از همسر سابق علی اطلاع پیدا کردند که مقتول در زمان زندگی مشترک علی و همسرش ، دوست خانوادگی آنها بوده است. همسر سابق علی به نام "ساناز" در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "صادق ( مقتول ) دوست نزدیک همسرم بود و به همین علت به خانه  ما  رفت و آد داشت  و من او را کاملا می شناختم. من و همسرم از مدت ها پیش با یکدیگر اختلاف داشتیم و قصد جدا شدن از هدیگر را داشتیم. اما قبل از جدا شدن من و علی صادق چند بار پیامک های عاشقانه برایم ارسال کرده بود که من هم موضوع را به همسرم گفتم و پیامک ها را به او نشان دادم. بعد از این ماجرا همسرم نسبت به صادق کینه گرفت و پس از این قضیه من و علی از هم جدا شدیم و دیگر همدیگر را ندیدیم. حتی از صادق هم دیگر خبری نشد و نمی دانم موضوع قتل صادق به پیامک هایی که برایم ارسال کرده بود ربطی دارد یا خیر.

دستگیری عامل جنایت در خیابان شوش

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح خبر دستگیری متهم پرونده گفت : با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص انگیزه احتمالی جنایت Crime ، کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه علی در منزل یکی از دوستانش به نام علیرضا شدند. مخفیگاه قاتل در خیابان شوش شناسایی تحت مراقبت نامحسوس پلیسی قرار گرفت که سرانجام 2 روز بعد از کشف جسد صادق، عامل جنایت وی به همراه دوست خود توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم اصلی پرونده حرق های همسر سابق خود در خصوص ارسال پیامک های عاشقانه گفت: از همان زمان تصمیم به کشتن Killing مقتول گرفتم و با تصمیم قبلی و به همراه علیرضا او را به  بیابان های اطراف امین آباد برد و با ضربات چاقوی در نقاط مختف بدن او صادق را به قت رساندم و جسدش را به آتش کشیدم.

قاتل اداه داد: علیرضا در محل ارتکاب جنایت حضور داشت اما هیچ دخالتی در قتل و سوزاندن جسد نداشت.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ  خاطرنشان کرد : با توجه به اعترافات صریح هر دو متهم قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهر ری صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ساده ترین مراسم عروسی فوتبالیست ایرانی با خانم میلیاردر یونانی + عکس

100 بار تجاوز به پسربچه پلی استیشن باز+ عکس

آبادانی ها مردان بی حیای عراقی را چاقو چاقو کردند!

دلخراش ترین صحنه ای که در محل سقوط هواپیمای یاسوج دیده شد! + تصویر

این دختر وقتی پسر شد به دوست مادرش دل بست ! + عکس

دعوای خونین ورزشکار قهرمان با بازیگر معروف + عکس

فریادهای خانم بازیگر بعد از طلاق در دادگاه! + جزییات

این چوپان واقعا سکه‌های ۱۲۰۰ ساله پیدا کرد! / در شمالغر تهران رخ داد+ جزئیات

تجاوز وحشیانه به یک زن در ویلای شخصی‌اش!

لحظه حمله مرد متجاوز به دخترجوان در کوچه خلوت+فیلم

تجاوز گروهی به دختر 19 ساله بد لباس در فروشگاه + عکس

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه + عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

کدخبر: 404514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟