تعقیب قاتلی با 2 نیم رخ / این مرد خطرناک تهرانی را می شناسید + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت‌۱۷ روز سه‌شنبه، ۱۷‌مرداد سال قبل مأموران کلانتری‌۱۰۱ تجریش قاضی Judge منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل Murder تهران را از قتل زنی سالخورده در خانه اش با خبر کردند. لحظاتی بعد از حادثه Incident بازپرس به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی تهران در محل حاضر شد. محل حادثه خانه‌ای ویلایی بود که حادثه آتش‌سوزی در آن اتفاق افتاده و آتش‌نشانان موفق به مهار آتش شده بودند. امدادگران همچنین پیکر نیمه‌جان صاحبخانه که زنی ۸۰‌ساله به نام گوهر بود را به بیمارستان منتقل کرده بودند. گوهر، اما بعد از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت جانش را از دست داده بود.

در اولین بررسی‌ها معلوم شد که عامل حادثه ابتدا زن ۸۰‌ساله را با اصابت جسم سخت به سرش مجروح کرده و برای پنهان کردن جنایت Crime خانه را به آتش کشیده است.

در اولین گام پرستار خانگی پیرزن مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: مقتول از ۱۰ سال قبل به دنبال فوت شوهرش تنهایی در خانه زندگی‌می‌کرد و فرزندانش هم در خارج از کشور زندگی می‌کنند. من و خانواده‌ام هم از چند سال قبل به عنوان پرستار خانگی از پیرزن مراقبت می‌کنیم. یک روز قبل از حادثه لوله آب حیاط ترکید برای همین با سازمان آب تماس گرفتم و امدادگران برای تعمیر به خانه آمدند. وی در توضیح حادثه گفت: ساعتی قبل از حادثه من خانه را ترک کرده بودم که گوهر تماس گرفت و گفت: مردی با معرفی خودش به عنوان مأمور آب وارد شده و او را مجروح کرده‌است. من هم به سرعت خودم را به خانه رساندم و متوجه آتش‌سوزی شدم و امدادگران و پلیس Police را با خبر کردم.

پرستار خانگی در پاسخ به این سؤال که آیا مقتول در خانه پول و طلا نگه می‌داشت یا خیر گفت که او اموال با ارزش خود را در صندوق امانات بانک نگه می‌داشت.

در حالی که تحقیقات پلیس در جریان بود چند روز قبل در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و تصویر به دست آمده از آیفون خانه مقتول تصویر مردی حدوداً ۳۰‌ساله لاغراندام با کلاه نقابدار را به دست آوردند. کارآگاهان احتمال دادند که متهم با معرفی خودش به عنوان مأمور آب وارد شده و بعد از سه‌ساعت در حالی که بسته‌ای بزرگ به همراه داشت از محل خارج شده است. وقتی تصاویر مظنون حادثه به پرستار خانگی نشان داده شد او گفت که مرد ناشناس را نمی‌شناسد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم به دستور بازپرس صادر شده است و کسانی که موفق به شناسایی او شده‌اند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۲۸ در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلایی که داخل ماشین بر سر نوعروس تهرانی آمد / حسن به اعدام محکوم شد+ عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

پسر عاشق پیشه پس از ازدواج دختر خاله اش رفتار شیطانی کرد

عکس / علی قهرمان بدنسازی تهران چگونه کشته شد؟ + گفتگو با قاتل

تجاوز به دختر شیرازی در خانه جوان شیطان صفت /  شهلا معلم خصوصی بود + عکس

 شوهرم را خواب کرد و بالای سرم آمد! / نقشه مرد شیطان صفت برای تصاحب زن جوان یک مرد ناشنوا در مشهد

سرانجام نامعلوم سلاطین موادمخدر ایران/ از تمساح خلیج تا حسین پنجک

ماجرای گمشدن 7 کودک پاکستانی در شهر ری چه بود؟

خواب 4 میلیارد تومانی تبهکاران تهرانی در خانه اعیانی پسر تاجر + عکس

خربزه، جان کودک ۳ ساله خراسانی را گرفت

زن عروسکی عروسی کرد و مُرد! + تصاویر

این مرد را می شناسید؟ / اوبه زن تنها رحم نکرد + عکس بدون پوشش

تجاوز به دانش آموزانم مرا جوان تر می کند! + عکس خانم معلم

کدخبر: 404295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟