به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده، رئیس پلیس شهرستان اردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت 2 نفر مبنی بر کلاهبرداری Fraud از آنان، موضوع دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، متهم با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری از 2 نفر از اعضای خانواده یکی از زندانیان مبلغ 5 میلیارد ریال بابت آزادی Freedom وی دریافت و رأی دادستان کل کشور مبنی برآزادی زندانی Prisoner را به این خانواده می دهد که پس از مراجعه آنها به دادگستری متوجه جعلی بودن رأی صادره می شوند.

هاشمی زاده بیان داشت: با توجه به اینکه فرد کلاهبردار متواری شده بود و هیچ گونه نشانه ای از وی وجود نداشت، تحقیقات گسترده در این زمینه صورت گرفته و سرانجام پس از چندین ماه کار شبانه روزی و انجام اقدامات علمی، مخفیگاه متهم در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: با شناسایی متهم، مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل مذکور اعزام و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

هاشمی زاده خاطر نشان کرد: این کلاهبردار در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به یک فقره کلاهبرداری به مبلغ 5 میلیارد ریال و جعل رأی دادستان کل کشور اعتراف کرد.

رئیس پلیس شهرستان اردستان در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شهرستان شده و با قرار صادره روانه زندان Prison شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شرور تهرانی به بچه محل ورزشکار + عکس

ماجرای گمشدن 7 کودک در شهر ری چیست؟!

مرگ تلخ مردی در بیمارستان نور البرز / جزییات شکایت از دکتر!+ عکس

این مرد را می شناسید؟ / اوبه زن تنها رحم نکرد + عکس بدون پوشش

فیلم لحظه دستگیری مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد! + جزییات دردناک

کدام خانم بازیگر دلباخته تهیه کننده متجاوز بود + جزییات

تجاوز به دانش آموزانم مرا جوان تر می کند! + عکس خانم معلم

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

خانم دکتر معروف تهرانی محکوم شد؟! + جزییات

طناب دار دور گلوی قاتل زنجانی فشار آورد اما او زنده ماند!

 

کدخبر: 404215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟