فوری / دستگیری 4 دزد مسلح در قلهک تهران + جزئیات و عکس

به گزارش خبرنگار رکنا،سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در این باره اظهار کرد: این 4 سارق زمانی که به خالی بودن خانه های مورد نظر مشکوک می شدند، با سنگ شیشه خانه ها را می شکستند و زمانی که مطمئن می شدند کسی در آن خانه نیست نقشه خود را عملی می کردند.

شیوه سرقت Stealing این 4 سارق به این شکل بود که یکی از آن ها وارد خانه شده و 3 نفر دیگر محل را زیر نظر داشتند تا سارقی که داخل خانه است اموال مسروقه را از خانه خارج کند.

قلهک

سرهنگ کارخانه در تشریح جزئیات دستگیری این سارقان اظهار داشت: شب گذشته - سه شنبه 9 مرداد ماه - زمانی که این 4 سارق داشتند نقشه خود را عملی می کردند، هنگام بیرون آمدن از خانه صاحبخانه سررسیده و سارق به روی صاحبخانه سلاح گرم(کلت کمری) می کشد و قصد تیراندازی داشت که تیر داخل سلاح گیر کرده و سارق مجبور می شود از گاز اشک آوری که همراه داشته برای فرار استفاده کند.

وی تصریح کرد: سارق با مقدادیر زیادی طلا به ارزش 80 میلیون تومان و اجناس قیمتی خانه پا به فرار Escape گذاشته و از خانه بیرون آمده با اسلحه راننده پراید عبوری را متوقف و با تهدید اقدام به فرار با آن خودرو می کند که همان لحظه گشت پلیس کلانتری قلهک با این صحنه روبه رو می شوند و خودروی پراید را متوقف و دزد مسلح را بازدشت می کنند.

سرهنگ کارخانه اعلام کرد: متهم دستگیر‌شده با شگرد پلیسی هم‌دستانش را معرفی می‌کند؛ با دریافت حکم قضایی پلیس وارد منزل مجردی سارقان شده و سه تن از همدستان این سارق و اموال مسروقه را کشف و ضبط می‌کند.

وی در خصوص سابقه‌دار بودن متهمان گفت:یکی از آنها دارای دو فقره سرقت است و سال‌های 93 و 95 در زندان بوده و نفر دیگر سابقه کیف‌قاپی دارد و سابقه دو نفر دیگر در دست بررسی است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تعرض مدیر شیطان صفت به عروس جوان فردای ماه عسل

بدون بی حسی نامردها دستم را قطع کردند!+عکس

دستگیری خدیجه 16 ساله بخاطر همخوابی با مردان وحشی + عکس

هیچ کس حاضر نشد برای آبروی تازه عروس تهرانی سوگند بخورد!

وقتی گنده لات محله عاشق دختر همسایه شد

فوتبالیست تهرانی چطور آلت دست شد! / او فقط شهرت می خواست!

حمله خونین دزدان به بازیکن تیم پرسپولیس + عکس و جزئیات

اولین فیلم از لحظه خودسوزی مرد عینکی در رشت + تصاویر

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! +عکس

تجاوز به زن 81 ساله در حمام+عکس

قتل پدر شیطان صفت توسط 3 دختر /این مرد هر 3 دخترش را آزار می داد

 تجاوز وحشیانه به یک دختر توسط دوستان نامزدش + عکس

کدخبر: 403441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟