این دختر دانشجو که با طراحی روبات مجازی «صیغه یاب» به حساب‌های بانکی بیش از 100 کاربر دسترسی پیدا کرده و میلیون‌ها تومان به جیب زده بود، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج شروع شد. شاکی به بازپرس گفت: «فردی ناشناس به‌ صورت اینترنتی 520 هزار تومان از حسابم برداشت کرده اما هیچ ردی از او ندارم.»

با شکایت این مرد، پرونده برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس Police «فتا»ی شهرستان فردیس قرار گرفت و کارآگاهان با شناسایی صاحب حسابی که از شاکی برداشت غیرمجاز کرده بود، مبلغ 320 میلیون ریال موجودی حسابش را مسدود کردند. همچنین بررسی‌های فنی و تخصصی نشان داد شاکی مدتی قبل، از طریق شبکه اجتماعی تلگرام Telegram برای فعال‌سازی روباتی به نام «صیغه یاب»، 2 هزار تومان به‌صورت مجازی پرداخت کرده است.

در ادامه مشخص شد درگاه اینترنتی پرداخت پول، متعلق به یک دختر دانشجوی ساکن تبریز است. به این ترتیب با هماهنگی‌های قضایی و همکاری پدر دختر، متهم دستگیر شد. او که ابتدا منکر کلاهبرداری‌های مجازی بود وقتی با مدارک و مستندات پلیسی روبه‌رو شد به جرم Crime خود اعترف کرد.«مدتی قبل با طراحی یک روبات در تلگرام و تبلیغ گسترده آن در کانال‌های تلگرامی اقدام به سرقت Stealing اطلاعات حساب‌های قربانیان کرده و از طریق درگاه ussd پول‌های سرقتی را خارج کردم.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به نوعروس در اتاق حجله / دست و پای این دختر را بستند تا کار  یکسره شود!

پرونده عجیب مرد کر و لال در دادگاه جنایی تهران

چالش رقص خیابانی کار دست دختر جوان داد +فیلم

آخرین خبر از پرونده قضایی ثامن الحجج / سهم 2 مجری تلویزیونی چقدر است+ عکس

مردان شیطان صفت کبری 14 ساله را محاصره کردند! + عکس

گذرنامه عجیب شهرام جزایری +عکس و سند

صدور کیفرخواست برای مهرداد میناوند !

تجاوز گروهی وحشیانه به دختر 17 ساله در استخر خصوصی

تجاوزهای سریالی به 2 پسر در مکانی مقدس!+ عکس

تجاوز وحشیانه برادر شوهر به عروس جوان / این زن در جنوب تهران قتل عام به راه انداخت + عکس

کدخبر: 402463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟