این 4 پلیس مسلح راهزن جنوب تهران بودند! +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing محموله به شیوه ی مسلحانه در مسیر ورودی شهر تهران که در آنها 4 مرد مسلح به تجهیزات نظامی از جمله اسلحه کمری ، بی سیم ، دستبند و ... ، در پوشش مأموران پلیس آگاهی و به بهانه توقیف محموله های کالای قاچاق Contraband اقدام به آدم ربایی راننده خودروهای باربری و نهایتا سرقت محموله بویژه محموله ی لوازم خانگی کرده بودند ، پرونده ای مقدماتی در این خصوص در پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و رسیدگی ویژه به پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در تحقیقات انجام شده از رانندگان خودروهای باربری که سارقین پس از سرقت خودروهایشان ، آنها را به مناطق بیابانی حاشیه ی شهر تهران منتقل و رها کرده بودند ، همگی در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که چهار مرد حدودا 35 الی 40 ساله به شیوه ای مشابه و با استفاده از انواع خودروهای سواری زانتیا ، پژو پارس ، پژو 405 و سمند ، ابتدا آنها را در مبادی ورودی شهر تهران بویژه در اتوبان قم – تهران متوقف و در ادامه با استفاده از تجهیزات نظامی و ضمن معرفی خودشان به عنوان ماموران پلیس آگاهی ، به بهانه ی داشتن محموله ی قاچاق آنها را ربوده و نهایتا در بیابان های حاشیه تهران رها کردند .

یکی از رانندگان در اظهارات خود به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت : ساعت 21:30 شامگاه 17 خرداد ماه امسال با خودرو وانت حاوی لوازم خانگی به ارزش تقریبی 120میلیون تومان ، از شهرستان قم به مقصد تهران – سه راه امین حضور در حرکت بودم که یک زانتیا به شماره انتظامی ایران 88/*** ل 87 با چهار سرنشین مسلح به سلاح کمری ، دستبند ، بی سیم و ... خودرو مرا متوقف کرده و ضمن معرفی خود به عنوان ماموران پلیس مدعی شدند که محموله ی ماشین قاچاق است و می بایست توقیف شود . ابتدا اقدام به گشتن خودرو نموده وسپس یکی از آنها سوار خودرو من شد و از محل دور شد ؛ سه نفر دیگر که مسلح به سلاح کمری ، بی سیم ، شوکر و دستبند بودند ابتدا دست های مرا بسته و مرا سوار خودرو خودشان کردند و در خلاف مسیر حرکت خودرو محموله به سمت شورآباد حرکت کردند . در بیابان های منطقه کهریزک بود که مرا از ماشین پیاده کرده و خودشان با ماشین از محل دور شدند .

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، با اعلام خبر دستگیری هر 4 عضو گروه سارقان مسلح مأمورنما و همچنین کشف خودروهای مسروقه به صورت رها شده در بیابان های اطراف شهر تهران ، افزود : کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران با بررسی اظهارا ت4 راننده محموله که همگی به شیوه ای مشابه مورد سرقت وآدم ربایی قرار گرفته بودند و با بهره گیری از اقدامات ویژه پلیسی ، ابتدا اقدام به شناسایی مالک خودرو سواری زانتیای مورد استفاده در یکی از سرقت ها کرده و در تحقیقات بعدی خود اطلاع پیدا کردند که خودرو مذکور در اختیار فرزند صاحب خودرو بوده است .

این شخص به نام "علی .م" ( 32 ساله ) در منطقه مشیریه – خیابان سازمان آب شناسایی ؛ تصویر وی به رؤیت رانندگان رسید و به صورت دقیق مورد شناسایی قرار گرفت ؛ با شناسایی علی .م به عنوان یکی از اعضای گروه سارقین مسلح مأمورنما ، وی تحت مراقبت نامحسوس پلیسی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و نهایتا سه عضو دیگر این گروه نیز شناسایی و در تحقیقات میدانی از محل های تردد و مخفیگاه های آنها دیگر خودروهای سواری مورد استفاده در سرقت ها نیز شناسایی شد .

سرانجام روز 27 تیرماه امسال و با اطمینان از حضور متهمین در مخفیگاه هایشان در مناطق مشیریه ، خیابان نبرد شمالی و خیابان پیروزی ، هر چهار نفر آنها طی چند عملیات همزمان دستگیر و به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند ؛ متهمین در همان تحقیقات مقدماتی صراحتا به سرقت محموله در پوشش ماموران پلیس در مبادی ورودی شهر تهران و همچنین محدوده نواب و خیابان فدائیان اسلام اعتراف کرده ؛ محل نگهداری اموال مسروقه نیز در محدوده خیابان فدائیان اسلام شناسایی و در بازرسی از این محل کلیه اموال مسروقه کشف و توقیف شد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر گفت : هر چهار متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند و تحقیقات تکمیلی از متهمین در دستور کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ 2 کودک در گرمای داخل خودرو + تصاویر

ازدواج زنِ شوهر دار ایرانی در مراسم حجّ

آخرین کباب خوران شهرام جزایری پیش از دستگیری در مرز + فیلم

کتک خوردن بازکن سابق پرسپولیس از یک داور/ شکایت شد

مرد شیطان صفت پسربچه ای را به خرابه ای جنوب تهران برد

اولین فیلم از لحظه دستگیری شهرام جزایری هنگام فرار از مرز +عکس

دختر بودم و پنهانی صیغه امیر شدم / ویار بارداریم راز مرا لو داد

تجاوز چگونه در وجود انسان ها رشد می کند!؟

سرنوشت وحشتناک نوزاد 3 ماهه در ماشین همانند بنیتا + عکس

وقتی جنازه برادرم را دیدم دستانش از پوست آویزان بود + عکس

سرنوشت عجیب لیلی در استخر خانه فساد +عکس

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

 

کدخبر: 402206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟