6 مرد مخوف در قهوه خانه سلطان آباد چه عهدی بستند؟! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت Stealing های خاص پلیس Police آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : در ادامه اقدامات پلیس آگاهی در برخورد با سارقان خشن ، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که یکی از متهمان تحت تعقیب این اداره به نام مسعود .م ( 27 ساله ) که از اواخر سال گذشته و پس از دستگیری گروهی از سارقین خشن و زورگیر تحت تعقیب قرار گرفته ، به تازگی اقدام به تشکیل گروه جدیدی از سارقین بعنف کرده است .

کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با اطمینان از صحت اطلاعات بدست آمده و با بهره گیری از سوابق "مسعود .م" اقدام به شناسایی محل تردد وی در قهوه خانه های در منطقه سلطان آباد کرده ؛ به منظور شناسایی دیگر اعضای گروه جدید سارقین ، این محل را تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار داده و موفق به شناسایی پنج عضو دیگر این گروه از سارقین زورگیر به نام های مرتضی (29 ساله) ، میثم (27 ساله) ، مسعود (25 ساله) ، امیر (29 ساله) ، نادر (24 ساله) و وحید (22 ساله) و در ادامه مخفیگاه های آنها در شهرستان های اسلامشهر و بهارستان شدند .

همزمان با اقدامات نامحسوس پلیسی جهت شناسایی این گروه از سارقین و مخفیگاه های آنها ، شکایت های مشابهی مبنی بر زورگیری از افراد رهگذر و عابرین پیاده در سطح شهر تهران بویژه در مناطق یافت آباد ، عبدل آباد ، نواب ، تهرانپارس ، نعمت آباد ، جیحون ، فلاح و ... به اداره پنجم پلیس آگاهی اعلام شد مبنی بر اینکه گروهی از سارقین زورگیر با استفاده از موتورسیکلت های طرح هوندا 125 و آپاچی ، در قالب گروه های دو ، سه و بعضا 4 نفره اقدام به زورگیری و سرقت وجوهات و گوشی های تلفن همراه آنها کردند .

سرهنگ داوو فرد ، با اعلام خبر دستگیری تمامی اعضای این گروه از سارقین اعلام داشت : همزمان با شناسایی تمامی اعضای این گروه از سارقین خشن در منطقه سلطان آباد و وقوع سرقت های مشابه زورگیری در تهران ، تصاویر بدست آمده از متهمان از سوی دهها مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت . بلافاصله هماهنگی های لازم با شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران انجام و کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان های اسلامشهر و بهارستان اعزام ؛ کلیه متهمان دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت و عضویت در گروه سارقین شده اما پس از اطلاع از دستگیری دیگر همدستان خود ، ارائه مستندات غیرقابل انکار و نهایتا مواجه حضوری با دهها مالباخته و شناسایی دقیق آنها از سوی شکات و مالباختگان ، به ناچار لب به اعتراف گشوده و صراحتا به سرقت های بعنف و زورگیری از عابرین پیاده و افراد رهگذر به شیوه پرسه زنی با موتورسیکلت در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

در زمان دستگیری متهمان و در بازرسی از مخفیگاه های آنها ، چندین دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 و آپاچی متعلق به اعضای گروه نیز توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد که متهمان صراحتا به انجام سرقت های خود با آنها اعتراف کردند .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره گردنبند قاپی و موبایل قاپی همراه با استفاده از سلاح سرد و شناسایی دقیق متهمان از سوی تعدادی از شکات و مالباختگان ، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهمان جهت ادامه تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار رگفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

هشدار پلیسی :

در منظر دید قرار دادن اموال باارزش و گران قیمت بویژه طلاجات و گوشی های تلفن همراه مدل بالا توسط گروهی از شهروندان ، آنها را به سوژه هایی مناسب برای سرقت از سوی گروهی از سارقین عمدتا جوان و خشن بدل می کند .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عروسک های بی حیا جایگزین عروس های واقعی مردان مجرد شدند! + عکس

معلم خصوصی دختر دانش آموز یک منحرف اخلاقی بود! / مادر ناگهانی داخل اتاق شد

تجاوز به دختربچه 6 ساله توسط یک کودک بزرگتر!

تجاوز به این 3 زن زیبا توسط مردی خاص!+عکس

عجیب اما واقعی / عمه رئیس ساواک تحت حمایت کمیته امداد بود!

این جوان را می شناسید؟ او اتوبوس هایBRT و مترو تهران را نا امن کرده بود + عکس چهره باز

اولین عکس از ماشینی که 5 عابر را در اتوبان شهید بابایی کُشت! + جزییات

دسیسه عجیب دختر دانشجو تهرانی برای پسر همکلاسی اش!

ممدخان شرور معروف دستگیر شد

این مردعاشق بو کردن کفش زنان و دختران بود/ پلیس او را دستگیرکرد+عکس

نقش پزشکان برج ساز در مافیای زمین تهران !

خیانت عروس 14 ساله به خاطر پسر تبریزی به داماد بی نوا

کدخبر: 401803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟