سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح و با پشتیبانی فنی پلیس Police مبارزه با موادمخدر، یک باند بزرگ که با استفاده از خودرو‌های کوهستانی، قصد جابه جایی مقادیری موادمخدر از محور اسفندک به سراوان را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته رصد فعالیت‌های اعضای این باند، یگان‌های عملیاتی با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری ۵ نفر از این قاچاقچیان، توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ۲ دستگاه تویوتا، کشف یک تن و ۲۷۴ کیلوگرم تریاک، ۱۴ کیلو کراک، ۱۴ کیلو هروئین به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش، ۴ تیغه خشاب و ۹۷ فشنگ شدند.

سردار قنبری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان و انتقال مواد افیونی از شهرستان نیکشهر و ایرانشهر به سایر استان‌های کشور، تیمی از ماموران انتظامی این شهرستان‌ها با همکاری پلیس موادمخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات شبانه روزی و کنترل افراد مشکوک در این رابطه موفق شدند محل دپوی موادمخدر را در منزلی در شهرستان نیکشهر شناسایی و با هماهنگی قضائی و در بازرسی از محل، یک تن و ۱۰۱ کیلوگرم تریاک، ۱۵ کیلو سایر مواد، ۴ کیلو حشیش و ۲ کیلو مرفین را کشف کنند.

قنبری با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی Smuggler در این عملیات تصریح کرد: ماموران در این عملیات علاوه بر محموله کشف شده یک دستگاه خودرو تویوتا و یک دستگاه خودرو زانتیا را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق Contraband موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد را می شناسید؟! / او قاتل فراری بازار تهران است! + عکس بدون پوشش و فیلم لحظه قتل

آخرین خبر از پرونده مرموز پزشک تبریزی + عکس

شیلا 19 ساله زنده زنده به آتش کشیده شد! / او می خواست عروس شود! + عکس

تجاوز به زن جوان پشت شمشاد ها زیر دوربین امنیتی! + عکس جوان شیطان صفت

تجاوز مرد بنگاه دار به دختر مجرد در شهر جدید پرند

توئیت جالب سلبریتی‌های آمریکا برای روحانی رییس جمهور ایران + تصاویر

تجاوز راننده پراید به یک زن جوان که مسافر دریاچه چیتگر بود! + عکس

این مرد بی غیرت ترین شوهر دنیاست / او همراه دوستش به زن جوانش تجاوز کرد! + عکس

نیکی 17 ساله لخت به بالکن اتاق خواب رفت و یک محله را بهم ریخت + عکس

10 میلیون دادم تا لیلا دور از چشم زنم صیغه ام شود اما او به زنم گفت!

تجاوز به پسری 10 ساله وسط پارک + تصویر

کدخبر: 401373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟