این مرد را می شناسید؟! / او شکارچی زنان تهرانی است! + عکس

در آخرین لحظات انتشار تصویر متهم بنابر دستور مقام قضائی چهره به صورت پوشیده شده انتشار یافت.

اواخر خرداد و در واپسین روزهای ماه رمضان زن میانسالی با مراجعه به کلانتری 104 عباس آباد تهران از مرد کلاهبرداری Fraud به اتهام فریب و سرقت Stealing طلاهایش شکایت کرد. وی گفت: «از بیمارستان برمی‌گشتم. ساعت‌ها معطلی در بیمارستان خسته‌ام کرده بود. حوالی میدان سپاه مرد 60 ساله‌ای جلویم را گرفت. او در حالی که مشغول صحبت با تلفن همراهش بود رو به من کرد و سن و سالم را پرسید. تعجب کرده بودم اما او گفت مؤسسه‌ای خیریه با ارائه کارت ملی به زنان بالای 70 سال بن ماه رمضان می‌دهد وچون من هم این شرایط را دارم می‌تواند مرا به آنجا ببرد تا بن را بگیرم . از این طریق سر صحبت را باز کرد. او تظاهر می‌کرد مادرش پشت خط است و می‌خواهد مرا نزد او ببرد.»
این زن ادامه داد: «چند قدمی که جلو رفتیم تلفنش را قطع کرد و گفت این فرصت خوبی است که بن را دریافت کنید. من هم با خودم فکر کردم کارت ملی که همراهم است و اگر هم حرف‌هایش درست نباشد چیزی از دست نمی‌دهم. آن مرد ظاهر موجهی داشت و وقتی پشت تلفن با مادرش حرف می‌زد سعی می‌کرد این حس احترام را به من هم منتقل کند. کمی که جلو رفتیم او اشاره به انگشتر و النگوهایم کرد و گفت: «خانم؛ آنجا اگر ببینند طلا و جواهر همراهتان است به شما بن نمی‌دهند بهتر است همین جا همه را در کیفتان بگذارید. من هم با هر سختی بود همه طلاهایم را درآوردم و داخل دستمالی در کیفم گذاشتم.»
او درباره نحوه سرقت کیف همراهش نیز گفت: «همانطور که با هم راه می‌رفتیم او که کیسه‌ای دستش بود از من خواست برای اینکه راحت‌تر راه بروم و سریع‌تر برسیم کیفم را داخل کیسه‌اش بگذارم. در بین راه کیسه را گرفتم اما چون سنگین بود دوباره دست او دادم. او مدام می‌گفت چند متری بیشتر نمانده و مرا دنبال خودش می‌کشاند. من هم بیمار قلبی هستم و نمی‌توانم تند راه بروم. نزدیک میدان که رسیدیم آن مرد ناگهان قدم‌هایش را تند کرد و تا خواستم اعتراضی بکنم در بین جمعیت ناپدید شد. شوکه بودم و نفسم بالا نمی‌آمد. همانجا نشستم. دو سرباز راهنمایی و رانندگی که وضعیتم را دیدند مرا داخل کیوسک پلیس Police بردند و همانجا پلیس گشت موضوع سرقت را صورتجلسه کرد.»
پس‌ از تشکیل این پرونده در کلانتری 104، موضوع در دادسرای حکیمیه مورد بررسی قرار گرفت. براساس اظهارات این زن، طلاهای دزدیده شده(گردنبند، گوشواره، النگو، حلقه ازدواج و دستبند) قدیمی و گرانقیمت بوده همچنین مبلغ 150 هزار تومان پول نقد نیز به همراه داروهای او داخل کیف قرار داشته که همه به سرقت رفته‌اند.
مأموران پلیس آگاهی با شروع تحقیقات از طریق دوربین‌های محل عکس این متهم را پیدا کردند و تحقیقات برای شناسایی هویت وی و دستگیری‌اش ادامه دارد.
شاکی در این باره » گفت:« نمی‌دانم این مرد شیاد با این روش تا به حال چند پیرزن و پیرمرد را سرکیسه کرده اما امیدوارم هر چه زودتر دستگیر شود تا افراد بیشتری قربانی نشوند.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جلال مهدی زاده را زنده زنده آتش زدند + عکس

راننده پراید مرا به زور به باغ متروکه در غرب تهران برد! + عکس

حمله خرس به یک گورستان / او 20 مرده را خورد!

دکتر محمود حسابی در سانحه تصادف شمیران مجروح شد

عکس تاسف برانگیز که وحید مرادی‌ را نشانه رفت! + عکس

بی ناموسی در شورای روستایی مظفرآباد! / تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله

10 میلیون دادم تا لیلا دور از چشم زنم صیغه ام شود اما او به زنم گفت!

ماجرای دلارهای رها شده در ساحل تالش گیلان

مچ شوهرم را با یک دختر جوان در شرایط خیلی بد گرفتم! / این زن دست به قتل عام وحشتناک زد +عکس

بی حیایی نیکی 17 ساله برای وسوسه پسر های محله / این دختر دستگیر شد + عکس

ردپای نماینده مجلس شورای اسلامی در پرونده قاچاق + فیلم

دختر شهرستانی در دام شیطانی مرد بنگاه دار / نادر خودش همخانه ام شد!

نقشه کثیف مرد جوان برای خودنمایی

بنیامین 7 ساله را می شناسید؟! / او گمشده است!

این دو جوان مرزن آباد چالوس را سیاهپوش کردند + عکس

راز جسد رها شده در پشت شمشادهای بزرگراه فتح تهران

عروس بی نوا با جادو در بیمارستان روانی مشهد بستری شد!

ووشوکار لرستانی غرق شد

کدخبر: 400747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟