دختر 16 ساله درحالی که اشک می ریخت و به دستبندهای گره خورده بر دستانش خیره مانده بود، به کارشناس و مشاور اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گفت: در کلاس دوم دبیرستان مشغول تحصیل بودم که روزی در مسیر مدرسه با پسری آشنا شدم.

نادر با وعده ازدواج این رابطه را تا دو سال ادامه داد. تا این که پسر یکی از همسایگان همان محله به خواستگاری ام آمد. من هم به نادر خبر دادم که خواستگار دارم تا پا پیش بگذارد و من هم از بلاتکلیفی دربیایم اما با پاسخ های سرد او تازه فهمیدم که نادر قصد ازدواج با مرا ندارد و تنها برای سرگرمی Hobby با من ارتباط داشت از طرفی خانواده ای که به خواستگاری‌ام آمده بودند خیلی بزرگ نمایی می کردند و با تعریف و تمجید فراوان از تک پسرشان، او را تنها مردی می دانستند که می تواند مرا خوشبخت کند.

من هم که تحت تاثیر حرف های پوچ و بی اساس خواهر و مادر شکور قرار گرفته بودم نادر را به فراموشی سپردم و پای سفره عقد نشستم. همسرم دو سال از من بزرگ تر بود و هنوز اخلاق و رفتار همسرداری در وجودش پرورش نیافته بود من هم که در افکار و هیجانات نوجوانی به سر می بردم نتوانستم ارتباط خوبی با همسرم برقرار کنم و او را از صمیم قلب Heart دوست داشته باشم این گونه بود که خیلی زود روابط ما سرد و بی‌روح شد و دوباره بعد از پنج ماه به سراغ نادر رفتم چرا که با همان هیجانات احمقانه دوران نوجوانی، احساس می‌کردم او حالا قدر مرا می داند و من در کنار او به خوشبختی نزدیک تر می شوم. آن قدر مغرور و خودخواه شده بودم که به نظر و مشورت خانواده ام توجهی نداشتم و خودم تصمیم می گرفتم. ارتباط تلفنی من و نادر آغاز شده بود درحالی که من همسر داشتم در واقع راهم را گم کرده بودم و از روی نادانی قدم در بی راهه گذاشتم.

من و نادر در یک پارک، قرار ملاقات حضوری گذاشتیم و به همین دلیل از رفتن به مهمانی Party که خانواده همسرم من را دعوت کرده بودند سرباز زدم و با طرح نقشه ای از خانه پدرم فرار Escape کردم و به پارک رفتم.

چند دقیقه ای از دیدارمان نگذشته بود که با نیروهای انتظامی روبه رو شدم و حلقه‌های قانون Law بر دستانم گره خورد. در بین راه بود که متوجه شدم خواهر شوهرم و همسرش در تعقیبم بودند و با دیدن من و نادر با پلیس Police تماس گرفتند. در کلانتری دوست داشتم زمین مرا ببلعد تا چشمم به خانواده خودم و همسرم نیفتد از خجالت سرم را پایین انداخته بودم با این که هیچ علاقه ای به همسرم ندارم ولی از ابتدا باید این موضوع را به خانواده ام می گفتم و با صلاحدید آن ها تصمیم درستی می گرفتم تا ...

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری

خراسان رضوی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جلال سینمای ایران درگذشت!

آخرین خبر از فاجعه زلزله کرمانشاه / آسیب ها زیاد هستند!

اعتراض شدید به بی آبی برازجانی ها با بستن جاده !

10 مرد افغان با حمله به ویلایی در لواسان 2 دختر تهرانی را آزار دادند!

این دختر 54 شوهر داشت + تصاویری عجیب

پرتاب شدن 4 سرنشین پژو به بیرون بعد از تصادف وحشتناک در خیابان رجایی + عکس

اسیدپاشی روی کودک ۳ ساله‌+ عکس

داعشی ها در تهرانپاس گروگانگیری کردند! / رییس پلیس تهران چه گفت؟ + فیلم

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

رباینده کودک 100 میلیونی در تهران خیلی به آنها نزدیک بود!+ عکس

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

قیمت سکه به سه میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسید

 

کدخبر: 399785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟