مرجان 25 ساله شاهد خودکشی وحشتناک میثم بود! / این دختر تهرانی به ارتباط با او نه گفته بود! + عکس

به گزارش رکنا، اسفند ماه سال 94 مرد سالخورده ای به پلیس Police آگاهی رفت واز کشته شدن پسرش خبر داد. وی گفت: پسرم میثم از ۵ سال پیش با دختر جوانی به نام مرجان رابطه دوستانه داشت. آنها دیروز برای گردش به حاشیه اتوبانی در غرب تهران رفته بودند اما همان موقع مرجان هراسان با پسر بزرگم تماس گرفته و گفته بود میثم قصد خودکشی Suicide دارد. وقتی من و پسر بزرگم به محل رسیدیم با جنازه خونین میثم روبه‌رو . یک تیر به سر پسرم شلیک شده بود. من شک ندارم مرجان در مرگ پسرم دست داشته است.

به دنبال این شکایت دختر ۲۵ ساله بازداشت شد و گفت: من و میثم نسبت فامیلی دوری با هم داریم .از ۵ سال پیش با هم آشنا شدیم اما دو سال و نیم بود که رابطه ما صمیمانه شده بود. چند ماه قبل متوجه شدم ادامه این رابطه به نفع هیچ کدام از ما نیست به همین خاطر از میثم خواستم تا رابطه مان را تمام کنیم. من ارتباطم را با او قطع کردم با پسر دیگری به نام حسن آشنا شدم و قرار ازدواج گذاشتم. تا اینکه میثم با من تماس گرفت و با التماس از من خواست تا برای آخرین بار به دیدنش بروم.

وی ادامه داد: وقتی سر قرار رفتم میثم حرف‌های عجیبی را مطرح کرد. او به من گفت به تازگی به سرطان مبتلا شده و در آستانه مرگ است و از من خواست تا رابطه ام را برای چند ماه آینده با او ادامه دهم ولی چون قبول نکردن اسلحه ای را از داخل ماشین بیرون در آورد و آن را روی شقیقه اش گذاشت. من سعی کردم میثم را آرام کنم اما نشد. او می گفت نمی‌خواهد با بیماری سرطان بمیرد من که ترسیده بودم همان موقع با برادر بزرگ میثم تماس گرفتم و از او کمک خواستم ولی میثم همان لحظه یک تیر به سرش شلیک کرد. من که نمی دانستم باید چه کار کنم با حسن تماس گرفتم. حسن خودش را به محل رساند و به اورژانس خبر داد. وقتی اورژانس میثم را به بیمارستان برد ما هم خودمان را به بیمارستان رساندیم اما کار از کار گذشته بود به همین خاطر به خانه برگشتیم.

در حالی که پدر میثم به اصرار داشت مرجان در قتل Murder پسرش گناهکار است یک شاهد با پلیس تماس گرفت و گفت اطلاعات تازه ای از شلیک مرگبار در حاشیه بزرگراه دارد. به این ترتیب وی به پلیس آگاهی احضار شد و گفت: من در حال عبور از خیابان بودم که متوجه جر و بحث دختر و پسر جوانی شدم. صدای آنها آنقدر بلند بود که توجه مرا به خودش جلب کرد. در آن لحظه دیدم پسر جوان داخل ماشین اسلحه ای را روی شقیقه اش گذاشت و شلیک کرد. دختر جوان که وحشت زده بود بلافاصله از محل گریخت.

با این اظهارات این شاهد پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات دادگاه پس از بررسی پرونده برای مرجان حکم منع تعقیب صادر کردند .اما پدرم میثم به این حکم اعتراض کرد و بار دیگر پیگیر پرونده شد. وی ادعا کرد پسرش هرگز به بیماری سرطان مبتلا نبوده و احتمالا حسن که دوست پنهانی مرجان بوده است میثم را کشته است .با این شکایت حسن نیز بازداشت شد. پسر جوان گفت: من اصلا از رابطه قبلی مرجان با میثم مطلع نبودم مرجان آن روز در حالی که بسیار ترسیده بود با من تماس گرفت و از من کمک خواست. من وقتی به محل رسیدند که میثم با شلیک گلوله خودکشی کرده بود.

یکی از دوستان میثم نیست به عنوان شاهد به دادگاه احضار شد و گفت: مدتی پیش حسن به من گفته بود به سرطان ریه مبتلا شده و حالش خوب نیست .اما از من قول گرفته بود تا در این باره با هیچکس صحبت نکنم .

اظهارات این شاهد و تکمیل تحقیقات باعث شد تا مرجان و حسن بار دیگر در شعبه چهارم دادگاه کیفری از خود دفاع کنند.

آنها پای میز محاکمه حرف های قبلی شان را تکرار کردند و گفتند میثم دست به خودکشی زده و آنها در مرگ وی بی گناه هستند.

در پایان جلسه قضات دادگاه برای دختر و پسر جوان حکم منع تعقیب صادر کردند. این حکم دیروز در شعبه نهم دیوان عالی کشور مورد تایید خورد و قطعی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترور طلبه سروآبادی جلوی چشمان خانواده اش + جزییات

قاتل ندا و قاتل محمد حسین کوچولو فردا در مشهد اعدام می شوند + جزییات و عکس

فوری/ وحشتناکترین عکس از یک جسد داخل باغی در رشت

اولین عکس از فرهادمجیدی در مراسم ختم پدر

وحشت در آسمان / بال هواپیما آتش گرفت! + تصویر

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا در چنگال باند منحرف!

عامل ایرانی حمام خون در آلمان کیست؟!

این دختر 12 سال برده ناپدری منحرف بود / تولد مخفیانه 4 بچه +عکس

حادثه وحشتناک در کاروان عروسی + تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

جزییات تجاوز دراکولا به دختران 4 ساله + عکس

 

کدخبر: 399675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟