به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنابر گزارش اداره آمار انگلیس جرائم خشونت‌آمیز از جمله قتل Murder و آسیب های جسمی به طور خاص در این کشور افزایش یافته‌اند و کارآمدی نیروهای پلیس Police نیز به پایین ترین میزان آنسقوط Fall کرده است. شرایط تیره و تار است. حملات با استفاده از چاقو یا سلاح سرد سال گذشته با افزایش شانزده درصدی به چهل هزار و 147 مورد افزایش یافت. افزایش این نوع جرائم در مقایسه با جرائم با سلاح گرم که تنها دو درصد بود و 6 هزار و 492 مورد را شامل می‌شدند، بسیار قابل ملاحظه است.
پلیس انگلیس هشدار داده است به خشونت های ناشی از حملات بسیار شدید با استفاده از چاقو افزوده شده است و به گزارش ایندیپندنت، قربانیان چنین حملاتی معمولا هدف چندین ضربه چاقو از نواحی مختلف قرار می گیرند.
نرخ کلی قتل، کشتار و حملات مرگبار در انگلیس به استثنای حملات تروریستی روی هم رفته دوازده درصد افزایش یافته است.
آمار سرقت Stealing مسلحانه نیز با افزایش سه درصدی به هفتاد و هفت هزار و 103 مورد رسیده است. از سوی دیگر آمار دزدی theft با افزایش شش درصدی به 435 هزار و 537 مورد رسیده است.
بنابر این گزارش، پلیس انگلیس حدود نیمی از همه پرونده ها – چهل و هشت درصد – را بدون یافتن هر گونه مظنون مختومه اعلام کرده است. این آمار به طور خاص در مورد جرائم سرقت، 75 درصد است.
آمار نگران کننده دیگر این است که تنها در 9 درصد موارد، مظنونان به دادگاه احضار می شوند. به عبارت دیگر در انگلیس از هر ده پرونده تنها یک پرونده به مرحله احضار مظنونان یا متهمان می رسد.
چشم‌انداز فوق، زمانی نگران‌کننده‌تر می شود که به کاهش شمار افسران پلیس از 123 هزار و 142 نفر در سال گذشته به 122 هزار و 404 نفر نیز اشاره کنیم. تعداد افسران پلیس در انگلیس و ولز در مقایسه با سال 2010 بیست هزار نفر کم شده است. این درحالی است که شمار کارکنان پلیس در مجموع افزایش یافته است.
آمبر راد، وزیر سابق کشور انگلیس در ماه آوریل به شدت به خاطر عدم مرتبط دانستن آمار فزاینده جرم Crime و جنایت Crime در این کشور با کاهش شمار افسران پلیس مورد انتقاد قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چرا ایران پر از امامزاده است؟ + جزییات

استاندار سابق کرمان در دام بی آبرویی گرفتار شد! / واقعیت چیست؟

آخرین خبر از مربی منحرف ورزشی و پسر بچه شیرازی / تعطیلی باشگاه! + عکس

این مرد عادی برای رسیدن به صحن علنی مجلس چه کرد !+ تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

صندلی های تیبا آلوده به خون تازه بود/ کسی تیباسواران فراری را می شناسد؟!

عکس وحشتناک از فرو رفتن دسته ماهیتابه در چشم آشپز + جزییات

جسد دختری در بیابان های دشتستان دفن شده بود!

خانم ورزشکار المپیکی با خون خوک چه کرد!

غوغای رضا صادقی در برج میلاد !

کدخبر: 399515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟