زنم به بهانه کلاس عرفان بیرون می رفت و مرا تحویل نمی گرفت! + عکس

نخستین مرد همسرکش که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار محاکمه شد داوود ۵۴ ساله بود. وی تابستان سال ۹۵ پس از ۲۵ سال زندگی مشترک همسر ۵۰ ساله است به نام لیلا را در خانه شان در نازی آباد با ضربات چاقو کشت و بلافاصله با پلیس Police تماس گرفت .

وی دیروز در حالی محاکمه شد که دو پسر و مادر همسرش برای وی حکم قصاص خواستند اما دختر او در حالی که اشک می ریخت گفت من بین دوراهی قرار گرفته ام .از یک طرف خون مادرم واز طرف دیگر زندگی پدرم به درخواست من بستگی دارد. ولی هر چه فکر می کنم می بینم حالا که مادرم را از دست داده ام ، حاضر به قصاص پدرم نیستم .به همین خاطر با دریافت دیه گذشت می کنم.

سپس داوود روبروی قضات ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من عاشق همسرم بودم .ما 25 سال زندگی خوبی با هم داشتیم و صاحب سه فرزند شده بودیم . من سابقه بیماری روانی دارم و به همین خاطر مدتی در بیمارستان روانی بستری بودم. در آن موقع همسرم مدام به من سر می زد و از من مراقبت می کرد .

وی درباره اختلاف های اخیر با همسرش گفت : چندماهی بود بازنشسته شده بودم و تمام وقت را در خانه می گذراندم. همسرم در کلاس های عرفان شرکت می کرد و کمتر از قبل به من اهمیت می داد. چون وقتم آزاد بود از لیلا می خواستم تا بیشتر وقتش را با من بگذراند و با هم به مسافرت و تفریح برویم اما قبول نمی کرد. همین موضوع باعث شده بود فشار روانی زیادی به من وارد شود. آخرین بار سر همین موضوع با او درگیر شدم .بی تفاوتی های همسرم کلافه ام کرده بود به همین خاطر در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو آشپزخانه چند ضربه به او زدم .همسرم می خواهد چاقو را از دست بگیرد به همین خاطر دستهایش هم زخمی شد.همان موقع پسر کوچکم که از سروصدا متوجه ماجرا شده بود وارد اتاق شد و من از او خواستم تا بلافاصله با اورژانس تماس بگیرد ،ولی کار از کار گذشته بود .

وی در حالیکه سرش را پایین انداخته بود و اشک می ریخت گفت :من نمی دانم چرا دست به این کار زدم .مدتی بود قرص های اعصابم را مصرف نمی کردم و احتمالا به همین خاطر کنترل اعصابم را از دست دادم.من به مرگم راضی هستم و بدون همسرم این زندگی برایم معنایی ندارد.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: این مرد ۲۵ سال با عشق و علاقه با همسرش زندگی کرده اما عقده بی تفاوتی های همسرش را با ضربات چاقو تخلیه کرده است. اگرچه پزشکی قانونی سلامت روانی وی را تایید کرده است اما مدارک نشان می دهد او مدتی در بیمارستان روانی بستری بوده و در چند ماه اخیر داروهایش را به درستی مصرف نمی کرده و احتمالا به همین خاطر دست به قتل Murder زده است. به همین خاطر تقاضا دارم تا موکلم به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشیانه مرد مسلمانی که به ترامپ مدال افتخار داده بود + عکس

صدور حکم در پرونده اسیدپاشی اصفهان بدون دستگیری حتی یک متهم

شیخ جعفر توکلی به قتل رسید + عکس

الناز با 99 سکه 3 روز صیغه احمد بود!

اقدام گستاخانه 3 مرد با پسر 12 ساله

وحشت عروس 12 ساله از داماد در اتاق حجله

انتقام عجیب زن حسود از نامزد قبلی شوهر در ایلام

غلامعلی در زندان مشهد اعدام شد

دختر 15 ساله در خانه مجردی به مرد بیرحم سرویس جنسی می داد! +عکس

تجاوز مرد 59 ساله به دختر موبلوند 8 ساله / او می گوید عاشق دختر بچه شد بود! + عکس

اعتراف تلخ به قتل مریم دانشجوی دانشگاه تهران / 4 ماه از عروس شدن او گذشته بود!

قتل وحشتناک 2 زن حامله در یک شب / دادستان کرٌخ خبر داد +عکس جسد

مرگ تلخ امیرعلی ۶ ساله / پیوند مغزاستخوان ناکام ماند + عکس

لحظه قتل نازی زن4 شوهره در ملاء عام توسط شوهر پنجم/ مردم خونسرد بودند+تصویر

قطعی ترین خبر / 10 سال زندان برای ناظم منحرف برخلاف تصور اعدام!

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

 

کدخبر: 398562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟