جزییات تازه از سرنوشت وحشتناک مریم فرجی دختر جنجالی این روزها! + عکس

دختر ۳۳‌ساله روز پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه با خودروی شخصی خودش از خانه‌شان در فردیس کرج خارج شد تا با یکی از دوستانش در تهران ملاقات کند. ساعتی بعد وقتی خانواده مریم با تلفن همراهش تماس گرفتند متوجه شدند که گوشی او خاموش است. آن‌ها بعد از اینکه از بازگشت مریم به خانه ناامید شدند پلیس Police را از ماجرا با خبر کردند. 
گم شدن مریم، دانشجوی کارشناس‌ارشد روابط بین‌الملل، اما پای رسانه‌های معاند را هم به ماجرا باز کرد؛ چراکه مریم دی‌سال گذشته و در جریان اغتشاشات خیابانی بازداشت شده و دادگاه انقلاب تهران ۱۹‌فروردین‌۹۷ او را به سه‌سال حبس و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم کرده بود که البته او با وثیقه آزاد بود. 
همین موضوع سبب شد تا شبکه رسانه‌ای زنجیره‌ای معاند با انتساب ماجرای گم شدن مریم به دستگاه‌های امنیتی موج سواری تازه‌ای را علیه ساختار کلی نظام در دستور کار خود قرار دهند. برخی از این شبکه‌ها به نقل دروغین از محمد آقاسی، وکیل مریم مدعی شدند که او بازداشت شده و تحت شکنجه Torture در زندان Prison به قتل Murder رسیده است. آقاسی، اما ادعای رسانه‌های زنجیره‌ای را تکذیب کرد و بعد از افشای ماجرا تأکید کرد که حادثه Incident در جریان اختلاف شخصی رقم خورده است. 
در شاخه دیگری از بررسی‌ها، اما تیم ویژه‌ای از پلیس‌آگاهی کرج تحقیقات برای رمزگشایی از ماجرای گم شدن مریم را دنبال کردند. آن‌ها بعد از بررسی تماس‌های مریم، نامزد سابق او را به عنوان اولین مظنون بازداشت کردند. در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که مرد مظنون که صاحب یک بنگاه املاک است آخرین کسی بوده که با مریم قرار ملاقات داشته است. قرار ملاقات آن‌ها هم در باغ خواهر وی در حوالی اسلامشهر بود. مرد جوان وقتی مورد بازجویی‌قرار گرفت، گفت: با مریم قرار ملاقات داشته است، اما از سرنوشت او خبر ندارد. او دو روز قبل در جریان بررسی‌های فنی پلیس به قتل مریم اعتراف کرد و گفت: من از 7 سال قبل بود که با مریم آشنا شدم و به او علاقه پیدا کردم و پیشنهاد ازدواج دادم.
وی ادامه داد: مدتی قبل متوجه تغییر رفتار مریم شدم و در این باره از او سؤال کردم که جواب درستی نداد. روز حادثه برای شنیدن جواب مریم با او در باغ خواهرم در اسلامشهر قرار ملاقات گذاشتم و با خودروی خودش سر قرار آمد. وقتی درباره ازدواج حرف زدم، گفت که پشیمان شده و می‌خواهد با مردی که استاد دانشگاه است ازدواج کند. من از شنیدن این حرف عصبانی شدم و کنترل خودم را از دست دادم. ابتدا شال او را برداشتم و به دور گردنش انداختم و آن قدر فشار دادم تا اینکه خفه شد. پس از آن گودالی حفر کردم و جسد را داخل گودال انداختم و سپس آن را سوزانده و سرانجام دفن کردم. سپس پشت فرمان خودروی مریم نشستم و به سمت تهران رانندگی کردم. بعد از آن خودرو را در محلی خلوت رها کرده و به خانه برگشتم تا اینکه بازداشت شدم. 
بعد از اعتراف‌های متهم بود که بازپرس به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و جسد را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند. خانواده مریم هم با حضور در پزشکی قانونی جسد را شناسایی کردند. تحقیقات بیشتر از قاتل The Murderer مریم در پلیس آگاهی کرج در جریان است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فساد اخلاقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی لو رفت / او به زور به دختر 27 ساله تجاوز کرد! + تصویر

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، محافظ افغانی رئیس جمهور + عکس

حمله داعش به روستای بی بی مریم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

مرگ وحشتناک کودک 6 ماهه همدانی با پنکه سقفی

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

کدخبر: 398364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟