اختصاصی / محاکمه شیطان پشت درهای بسته دادگاه تهران + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، این در حالی بود که 8 شاکی این پرونده در دادگاه حضور داشتند و برای وی حکم اعدام execution خواستند.

به گزارش رکنا، متهم 26ساله از دی ماه سال 96 با نقشه های فریب کارانه پسربچه های 11 تا 15ساله را به دام می انداخت،آنها را سوار ماشین یا موتورش می کرد و در کانال سرپوشیده آب در حوالی خیابان اردیبهشت شمالی آزار می داد.مرد جوان که پس از مصرف شیشه نقشه های شیطانی اش را اجرا می کرد نخستین قربانی اش را 27 دی ماه به دام انداخت .

با نخستین شکایت تلاش پلیس Police برای ردیابی متهم آغاز شد اما چند شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس رسید. شواهد نشان می داد مرد پراید سوار به بهانه جابه جا کردن گلدان های خانه مادر بزرگش پسربچه ها را قربانی نیت شوم می کرد و همچنین چند پسر نوجوان دیگر را نیز با موتور به مخفیگاهش کشانده بود. او دو نفر را هم در پارک جنگلی لیویزان به دام انداخته بود. با ردیابی پلاک پراید سفید که متعلق به مادر ایمان بود ،متهم ریابی و بازداشت شد و جرم Crime سیاهش را گردن گرفت. وی که یک سابقه کیفری نیز در پرونده اش دارد گفت: هر بار مصرف شیشه باعث میشد تا فکر سیاه به ذهنم برسد و دنبال طعمه ای جدید بروم. البته همیشه در اجرای نقشه هایم موفی نبودم چون چند نفر ازپسربچه ها توانستند از دستم بگریزند.

در حالی که شمار شکایتهای این پرونده به 11 نفر رسیده بود برای ایمان کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

جلسه رسیدگی به این پرونده دیروز به ریاست قاضی Judge بابایی و با حضور 8 شاکی پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد و ایمان در برابر اتهام آدم ربایی و تجاوز Rape به عنف از خود دفاع کرد.

در پایان جلسه قاضی بابایی گفت: متهم تعدادی از اتهاماتش را پذیرفته و منکر برخی از اتهاماتش شده است. هیات قضایی پس از مشورت در باره این پرونده طی دو روز آینده حکم صادر می کنند.

پدر یکی از شاکی ها که پشت در دادگاه به انتظار نشسته بود در تشریح بلایی که سر پسر 12ساله اش آمده بود به خبرنگار ما گفت: متهم در راه مدرسه با ماشین از پسرم کمک خواسته بود. او گفته بود قصد دارد گلدان های خانه مادر بزرگش را جا به جا کند. پسرم که فریب وی را خورده بود سوار ماشین شده بود.

این مرد ادامه داد: مرد شیشه ای در ماشین به دروغ به پسرم گفته بود که چرا چند روز قبل با برادر کوچکش دعوا کرده.پسرم هر چه به او گفته بود اشتباه می کند قبول نکرده بود . اوپسرم را به کانال سرپوشیده آب کشانده و گفته بود برادرش با چوب به کمر پسرم زده و حالا می خواهد جای کبودی ها روی کمر پسرم را ببیند. و به این ترتیب پسرم را آزار داده بود.

این مرد گفت: بعد از این ماجرا پسرم وقتی به خانه برگشت ماجرا با به من گفت و ما همراه هم برای شکایت به کلانتری رفتیم. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه پسرم گذاشته و او حالا با مشکلات روحی زیادی روبه رو شده است و تحت درمان قرار دارد.به همین خاطر ما برای مرد شیطان Evil صفت اشد مجازات می خواهیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز پخش فیلم مائده دختر رقاص از تلویزیون لو رفت

نخستین تصاویر از محل سقوط هواپیمای ATR در ارتفاعات دنا بعد از آب شدن برف

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

دستگیری دارو‌دسته «دایی» در مشهد

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

مادربزرگ طعمه شد و سر قرار رفت تا از راز نامزد منحرف سر در بیاورد! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

تشکر بدون سانسور فردوسی‌پور!

اعتراف مرد آرایشگر به قتل وحشیانه زن و دخترش در ساری + عکس

ارتباط‌گیری زندانیان «بند 350» اوین با BBC / وحید مرادی زخم کهنه را باز کرد / اعدام برای کارمند زندان کرج!

لوله کش با زنم خیلی صمیمی شده بود! / انتقام گیری عجیب یک مرد

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

تازه داماد، عروس خانم را در زندگی کثیفش جا گذاشت!

بچه‌محل باوفا گرفتار آدم ربایان شد

عذرخواهی به خاطر سرقت شکلات بعد از 40 سال! +نامه

قتل دامادی که می خواست زنش را سه طلاقه کند

 

کدخبر: 397987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟