ازدواج یک دختر جوان با قاتل شیطان صفت در زندان / می خواستم از او باردار شوم! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، سرگئی تکاچ 65 ساله که سابقا مامور پلیس Police بود بیش از 100 زن را از جمله یک دختر بچه 8 ساله به قتل Murder رسانده و به جسدشان تجاوز Rape کرده است. اما این کارهای هولناک او نه تنها باعث نشد همه از او دوری کنند بلکه دختری 25 ساله را به سمتش جذب کرد.
او یکی از خطرناکترین قاتلان زنجیره‌ای دنیاست. در طول 25 سال وحشتناک این قاتل The Murderer خونسرد با اجساد قربانی‌هایش رابطه جنسی برقرار می‌کرد و با استفاده از آموزش‌های پلیسی‌اش سرنخ‌ها را می‌پوشاند. همسر او النا که وقتی سرگئی شروع به این قتل‌ها کرد به دنیا نیامده بود یک نوجوان بود که این هیولای زندانی Prisoner در تلویزیون دید و به سمتش جذب شد. النا شروع به نوشتن نامه‌های عطرآگین به سرگئی زندانی کرد تا جایی که اجازه ملاقات با او را پیدا کرد. آنها در سال 2015 با هم ازدواج کردند. سرگئی هنوز دخترشان الیزاوتا را که 19 ماه قبل به دنیا آمده ملاقات نکرده است.

Sergey-Tkach-with-his-25-year-old-wife-Elena
النا گفته که در ملاقات با سرگئی نگران جانش نیست و هیچ حسی نسبت به قربانی‌های او ندارد چون به گفته خودش او کسی نیست که مرتکب قتل شده است. زن جوان در مورد تجربه‌اش با سرگئی گفته است: اولین باری که او را در تلویزیون دیدم مانند مغناطیس جذبش شدم. می‌خواستم کاری کنم که از من خوشش بیاید. وقتی فهمیدم از او باردار هستم خوشحالی واقعی را حس کردم. ولی از آنجا که دخترمان در روسیه به دنیا آمده است والدینم و مسئولان آنجا اجازه نمی‌دهند که او را به ملاقات پدرش بیاورم. 
والدین وحشت‌زده النا برای گرفتن حضانت الیزاوتا از او به دادگاه مراجعه کرده‌اند. 
. سرگئی که قبلا 3 زن طلاق داده می‌گوید می‌خواهد به عشق همسر و دخترش زندگی کند. النا در مورد زن‌های قبلی سرگئی می‌گوید اگر مجبور بود با انها رقابت کند آنها نمی‌توانستند در این دنیا باقی بمانند. این دو هر 2 ماه یکبار به مدت 3 روز در زندان Prison با هم وقت می‌گذرانند و پلیس در این مت هر ساعت سلول آنها را چک می‌کند تا مطمئن شود النا هنوز زنده است.
سرگئی در سال 2008 در اوکراین زندانی شد. در این کشور مجازاتاعدام execution وجود ندارد.او همراه با ده‌ها قاتل و متجاوز Rapist در زندان ژیتومیر است که قبلا متعلق به گشتاپو بود. النا برای رهاسازی او کمپینی به راه انداخته است و کاملا امیدوار است که روزی سرگئی از زندان آزاد می‌شود. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 5 نفر با اورانیوم در بازار شهر

فوری/بیماری طاعون به کرمان آمد

به بدن این دختر زیبا هیچ کس نمی تواند دست بزند! + عکس

بازهم کشتی گیر ایران عمدا باخت؟!

همبرگر با گوشت زن مرده / این مرد جسد زنان جوان را می خرید! + عکس

طوطی سخنگو راز ارتباط پنهانی شوهرم با خدمتکار زن را لو داد!

دستور توزیع لوازم ضد بارداری در مدارس دخترانه + عکس

فیلمبرداری از مراکز فرماندهی ارتش آمریکا توسط نیروهای سپاه ایران + فیلم

ارتباط جنسی دختر زیبا با ببر نر / دیگر به هیچ مردی فکر نمی کنم!+ عکس

واکنش عجیب روحانی مشهور به دستگیری مائده دختر رقصنده اینستاگرامی

تجاوز به زن باردار در مقابل چشم شوهرش + عکس

ناگفته های یکی از دختران ایرانشهری از تجاوز گروهی به او در یک خانه

ازدواج یک دختر جوان با قاتل شیطان صفت در زندان / می خواستم از او باردار شوم! + عکس

تجاوز وحشیانه به یک دختر پس از پاشیدن اسید به صورتش + عکس16+

کدخبر: 396217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟