جزئیات ربودن پسر بچه همدانی به خاطر 114 سکه طلا + عکس

عصر دوشنبه گذشته، زن جوان همدانی 2فرزند خردسالش را به کوچه برده بود تا با همسن‌ و سالانشان بازی کنند. ساعتی بعد و هنگام بازگشت به خانه اما پسربچه 6ساله‌اش اصرار کرد که دقایقی دیگر هم در کوچه بماند و بازی کند و به این ترتیب زن جوان همراه فرزند کوچک‌ترش به خانه بازگشت.

حدود ساعت20:30 بود که یک ام‌وی‌ام شاسی بلند وارد کوچه شد و در نزدیکی بچه‌ها توقف کرد. 2مرد جوان داخل ماشین بودند که یکی از آنها پسربچه 6ساله را صدا زد. پسربچه به سمت ماشین رفت و در همین هنگام مرد جوان پیاده شد و با عکس‌العملی سریع پسربچه را به داخل ماشین برد و همراه همدستش گریخت.

پلیس Police وارد می‌شود

ماجرای ربوده شدن پسربچه 6ساله به سرعت به گوش مادرش رسید و طولی نکشید که پلیس هم در جریان این اتفاق قرار گرفت. هنوز کسی نمی‌دانست آدم‌ربایان چه کسانی هستند و با چه انگیزه‌ای دست به ربودن پسربچه زده‌اند. با این حال وضعیت خوب مالی خانواده پسربچه این فرضیه را که وی طعمه‌ اخاذی قرار گرفته است، قوت می‌بخشید.

این فرضیه ساعاتی بعد و با نخستین تماس آدم‌ربایان به حقیقت پیوست. آدم‌ربایان برای آزادی Freedom گروگان hostage خردسالشان درخواست 114سکه بهار آزادی کرده و خانواده‌اش را تهدید کردند که اگر پلیس وارد ماجرا شود دیگر فرزندشان را نخواهند دید.

تحقیقات همه جانبه

با توجه به حساسیت موضوع و برای جلوگیری از آسیب‌رسیدن به کودک ربوده شده، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان زیرنظر سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان وارد عمل شدند. شاهدان مشخصات ظاهری خودروی ام‌وی‌ام را در اختیار پلیس گذاشتند و تحقیقات تخصصی برای شناسایی این خودرو شروع شد. همزمان با ارائه آموزش‌های لازم به خانواده کودک از آنها خواسته شد که برای پرداخت سکه‌های درخواستی آدم‌ربایان با آنها قرار بگذارند.

تلاش‌های پلیس به نتیجه رسید و حدود ساعت 6 عصر روز بعد، آدم‌ربایان در منطقه شهرک فرهنگیان همدان با خانواده گروگان قرار گذاشتند. کارآگاهان این منطقه را به‌طور کامل محاصره کردند و متوجه جوان موتورسواری شدند که ظاهرا برای دریافت سکه‌ها به محل قرار آمده بود. مرد جوان در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که یکی از آد‌م‌ربایان است.

با اطلاعاتی که او در اختیار پلیس قرار داده بود، خودروی ام‌وی‌ام که پسربچه ربوده شده داخل آن نگهداری می‌شد شناسایی شد. مأموران این خودرو را محاصره کردند اما دومین متهم پرونده با دیدن پلیس و با پای پیاده شروع به فرار Escape کرد. از آنجا که احتمال داشت پسربچه با شنیدن صدای گلوله دچار وحشت شود، مأموران از استفاده از اسلحه خودداری کردند و به این ترتیب دومین آدم‌ربا موفق به فرار شد اما پسربچه 6ساله در کمتر از 24ساعت آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

در ادامه متهم دستگیر شده اعتراف کرد که او و همدستش، مجرد و بچه‌محل بوده و برای پولدار شدن نقشه آدم‌ربایی کشیده بودند. وی گفت: به‌دنبال خانواده‌ای ثروتمند می‌گشتیم تا فرزندشان را ربوده و دست به اخاذی از آنها بزنیم.

از 2روز قبل از آدم‌ربایی، خانواده پسربچه 6ساله را در منطقه متخصصین شناسایی کرده و زیرنظر گرفته بودیم تا در فرصتی مناسب پسرشان را برباییم. روز حادثه Incident هم این خانواده را زیرنظر داشتیم و وقتی مادر خانواده به همراه فرزند کوچک‌ترش به داخل خانه رفت، پسربچه 6ساله آنها را ربودیم و در این مدت او را در داخل ماشین زندانی Prisoner کرده و تصور می‌کردیم به‌زودی به خواسته‌‌مان می‌رسیم اما اشتباه می‌کردیم. به گفته سردار بخشعلی کامرانی‌صالح، رئیس پلیس استان همدان، دومین متهم پرونده نیز شناسایی شده و تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / قتل عام خانواده یک دختر 19 ساله در خانه باغ بانه / قاتل را کسی نمی شناسد!

وقتی عکس های ناجور زن زیبایم را در گروه پسران پشمالو دیدم، خشکم زد! +عکس

عروس خانم پس از نامزدی با مامور پلیس با یک شیطان پرست می خوابید + عکس

مهناز خودش به من پیشنهاد داد و من به خانه اش رفتم! + عکس

حمله وحشیانه به خانه مقتول پس از اعدام قاتل در زندان گرگان

نقشه شرم آور مرد کرمانشاهی برای زنش

فیلم لحظه انفجار وحشتناک در پمپ گاز

ماجرای مامور نفوذی در دفتر شهردار تهران چه بود؟

تجاوز دکتر شیفت شب به جسد زنان و دختران در سردخانه بیمارستان!+عکس

آخرین جمله وحید مرادی شرور معروف در شروع درگیری مرگبار در زندان چه بود؟ +عکس

ارتباط جنسی زن 42 ساله با پسر 11 ساله همسایه در دستشویی پارک!

عروس جوان 4 روز پس از عروسی شوهرش را کشت و در خیابان به دنبال شوهر جدید بود !+ عکس

ساناز وقتی به هوش آمد لباسی به تن نداشت و منصور فیلم می گرفت!

کدخبر: 395702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟