قتل رییس شرکت هرمی در تهران / کارمند اخراجی اعتراف کرد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، پویا 30 ساله روز 29 خردادماه سال ۸۵ با همدستی دو نفر از دوستانش رئیس شرکتی را که در آن کار می کرد در پوشش مسافربر سوار پراید کرد و او را به مشکین دشت کرج کشاند.

این مرد پس از درگیری با رئیس شرکت وی را با شلیک دو گلوله کشت و گریخت. پلیس Police پس از پیدا کردن جنازه و درتحقیقات فنی به راز جنایت Crime کینه جویانه پی‌برد و پویا را بازداشت کرد.

وی پای میز محاکمه ایستاد وگفت: مدتی بود که در عضو شرکت هرمی گلدکوئیست شده بودم و تمام پس اندازم را از دست داده بودم ، وضع مالی خوبی نداشتم و زندگی ام در آستانه فروپاشی بود . در همان روزها بود که رییس شرکت هم مرا از کار بیکار کرد. از او خواستم تا حقوق چندین ماهم را که به تعویق افتاده بود و در مجموع ۶۰۰ هزار تومان می شد به من بدهد اما هر روز بهانه ای می آورد.

وی ادامه داد: آخرین بار وقتی با رئیس شرکت درگیر شدم و او مرا از شرکت بیرون انداخت ، کینه او را به دل گرفتم و به فکر کشتن Killing او افتادم .من برای اجرای نقشه ام از دو نفر از دوستانم کمک گرفتم . من و یکی از دوستانم روی صندلی عقب پراید نشستیم و یکی از دوستانم رانندگی را به عهده گرفت. ما به‌عنوان مسافر بر مقابل در شرکت رفتیم و رئیس را سوار کردیم تا او را به خانه اش برسانیم . من با کلاه و ماسک صورتم را پوشانده بودند. در حوالی مشکین دشت کرج بود که کلاه و ماسک را از صورتم برداشتم و از رئیس شرکت خواستم تا حقوقم را بدهد اما قبول نکرد . من که عصبانی شده بودم به رویش اسلحه کشیدم و دو گلوله به سرش شلیک کردم و این درحالی بود که دوستانم در جریان کشتن رییس شرکت نبودند و فکر می‌کردند فقط قصد تسویه حساب دارم.

در پایان آن جلسه قضات دادگاه پویا را به قصاص محکوم کردند و حکم صادره در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت که فوت پدر قربانی که تنها ولی دم بود موجب شد تا خواهر و برادرهای مدیر شرکت ولی دم جدید محسوب شوند.

آنها هنوز درخواستشان را برای مجازات پویات مطرح نکرده بودند که در فاصله کمی یکی از برادر های مقتول به خاطر سانحه رانندگی نیز فوت شد. این ماجرا و تغییر دوباره اولیای‌دم باعث شد تا آنها پیگیری پرونده نشوند و پویا ۱۲ سال بلاتکلیف در زندان Prison بماند .

پویا از زندان نامه‌ای به قضات دادگاه نوشت و درخواست تعیین تکلیف را مطرح کرد سپس روز گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

پویا که حالا ۴۲ ساله است در حالی که اشک می ریخت گفت :من در آن زمان جوان بودم و اشتباه کردم .باید صبر می کردم و به رئیس شرکت فرصت می دادم تا پولم را تسویه کند اما چون در شرایط بد مالی و روحی قرار داشتم چنین تصمیم اشتباهی گرفتم . حالا ۱۲ سال است که بلاتکلیف در زندان مانده ام و هر شب کابوس اعدام execution میبینم . من از این وضعیت خسته شده ام از قضات دادگاه می‌خواهم یا زودتر حکم اعدام را اجرا یا حکم آزادی Freedom ام را صادر کنند .

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا طبق ماده ۴۲۹ قانون Law مجازات اسلامی جدید برای این متهم حکم صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

3 متهم قتل وحید مرادی همقسم شده اند اعتراف نکنند! / ما به قلبش چاقو نزدیم +جزییات

راز این مدرسه مخفی لو رفت!

ملانیا ترامپ هرجور عکسی را از خودش خیلی گران می فروشد!

این مرد در یک روز با دختر عمو و دختر عمه زیبایش ازدواج کرد + تصاویر

این آقای بازیگر در طلاق رکورددار است! + عکس

جزییات تیراندازی های خیابان سرچشمه تهران / امیر کیست؟ + عکس

دستگیری متهم پرونده خبر اجساد کودکان بدون کلیه در زاهدان!

2 خواهر همزمان شوهران خود را در زاهدان به قتل رساندند!

اسرار عجیب پسر خوانده‌ کی‌ِروش در تیم ملی ایران!

فیلم لو رفته از گنده لات بازی های قاتلان در زندان رجایی شهر کرج + جزییات

آزمایش خون برای شناسایی قاتل وحید مرادی / آخرین خبر از پرونده

ببینید قاتلان وحید مرادی در زندان چگونه خط و نشان می کشند؟ / فیلم عربده های وحشتناک قاتلان

ارتباط بین اختلاس گران و محبوبیت وحید مرادی !

مردی به خاطر خوابیدن زنش کنار پسرش او را در اطاق خواب کشت +عکس

اولین عکس از جسد وحید مرادی قبل از خاکسپاری + عکس

وحید مرادی در برابر دوربین مداربسته زندان کرج کشته شد + جزئیات

فاطمه 17 ساله را از مادرش خرید و همان شب اول حامله اش کرد!

 

کدخبر: 395194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟