محاکمه شیطان پراید سوار با 11 شاکی در تهران + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 36.78M | مدت زمان ویدیو: 00:05:04

به گزارش گروه جنایی رکنا، ایمان 26ساله از دی ماه سال 96 نقشه های شیطانی اش را عملی کرد. وی به گفته خودش هر بار پس از مصرف شیشه به سراغ طعمه ای جدید می رفت و پسربچه ای را به دام می انداخت.
وی نخستین قربانی را 27 دی ماه به دام انداخت و او را در کانال سرپوشیده آب در خیابان اردیبهشت شمالی در شرق تهران مورد آزار قرار داد.

نخستین شاکی به پلیس Police گفت: از مدرسه به خانه بر می گشتم که مردان جوان سوار بر پراید سفید با شیشه های دودی جلوی راهم را بست و از من کمک خواست. وی گفت مادر بزرگش تعدادی گلدان خریده که برای جا به جایی نیاز به کمک دارد.
پسر 13ساله ادامه داد: من که فریب مرد شیطان Evil صفت را خورده بودم سوار ماشین شدم. اما در بین راه راننده مرا تهدید به مرگ کرد. او می گفت چند روز قبل با برادر کوچکش دعوا کرده ام. هر چه گفتم اشتباه می کند قبول نکرد. او گفت برادرش با چوب به کمر من زده و احتمالا جای کبودی ها هنوز نمایان است. مرد جوان به زور مرا داخل کانالی آبی کشاند.

او می گفت می خواد جای کبودی روی کمرم را ببیند. مقاومت کردم اما مرا آزار داد و کانال را ترک کرد. او تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزنم. 
با این شکایت تلاش پلیس برای ردیابی متهم آغاز شد اما چند شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس رسید. شواهد نشان می داد مرد پراید سوار به همین بهانه پسربچه ها را قربانی نیت شیطانی اش می کرد. او همچنین دو نفر را در پارک جنگلی لیویزان به دام انداخته بود. با ردیابی پلاک پراید سفید، متهم ردیابی و بازداشت شد و جرم Crime سیاهش را گردن گرفت. وی که یک سابقه کیفری نیز در پرونده اش دارد گفت: مصرف مواد مخدر Drugs موجب شد دست به این کار بزنم. چند نفر از قربانیان توانستند از دستم بگریزند.
در حالی که شمار شکایتهای مشابه به 11فقره رسیده بود تنها 6نفر از شاکی ها پیگیر پرونده شدند و برای متهم اشد مجازات خواستند. قرار است ایمان 24تیرماه در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس از جسد وحید مرادی قبل از خاکسپاری + عکس

گفت عقاب ایرانم و گنده لاتی کرد ما هم او را زدیم! / آخرین خبر از پرونده + عکس

وقتی وارد خانه باغ شدم دوست صمیمی ام با زنم خلوت کرده بود + عکس

اعتراف هولناک این دختر شرور کرجی + عکس

وحید مرادی در برابر دوربین مداربسته زندان کرج کشته شد + جزئیات

رفیق بازی که گانگستر شد! / شهاب را در دختربازی همراهی می کردم!

فاطمه 17 ساله را از مادرش خرید و همان شب اول حامله اش کرد!

پیام تصویر خودکشی مرد مشهدی برای زنش+ عکس

قاتل ملیکای 8 ساله خوزستانی آزاد شد! + عکس

دستگیری 3 شرور به خاطر قتل وحید مرادی در زندان کرج / جزئیات اولین بازجویی + عکس

وقتی رییس پیر شرکت پیشنهاد شرم آور داد برای انتقام از رضا قبول کرد!

محاکمه شیطان پراید سوار با 11 شاکی در تهران + فیلم و عکس

 

کدخبر: 394887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟