دستگیری 3 شرور به خاطر قتل وحید مرادی در زندان کرج / جزئیات اولین بازجویی + عکس

وحید مرادی

مظنون اول در قتل وحید مرادی

وحید مرادی شرور پایتخت که به خاطر قتل دوستش حسین در زندان رجایی شهر بود، عصر دوشنبه 11 تیرماه وحید مرادی همراه چند تن از دوستانش در زمان هواخوری در زندان با زندانی Prisoner دیگری که سعید نام دارد درگیر می شود و درگیری دسته جمعی در محل هواخوری زندانیان با میانجیگری ماموران و زندانیان پایان می گیرد اما این پایان کار نبود.

درگیری این دو گروه در زندان به سالن زندان می کشد که وحید مرادی در این درگیری هدف ضربات چاقوی دست ساز قرار گرفته و به قتل می رسد.

قاتل وحید مرادی چه کسی است؟

شامگاه 13 بهمن سال 95 بود که درگیری چند تن از اراذل و اوباش در خیابان منصور و آشتیانی به پلیس گزارش شد خیلی زود ماموران کلانتری بیسیم در محل حاضر شدند و پی بردند پسرجوانی به نام علی هدف گلوله مرگبار با تفنگ شکاری قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و پی بردند که عامل این جنایت یکی از شرورهای سطح یک تهران به نام سعید است.

اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید و همدستش در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا سرانجام مخفیگاه هر دو متهم در فاز دوم اندیشه و شهرستان قم - منطقه توانیر شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه سعید و همدستش، هر دو در دو عملیات همزمان در شامگاه یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند .

در جریان تحقیقات از سعید مشخص شد که او علاوه بر قتل علی، در یک سرقت Stealing مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان لاهیجان نیز نقش داشته است.

دستگیری 2 مظنون دیگر در پرونده قتل وحید مرادی

ابتدا تحقیقات نشان از آن داشت که سعید در این جنایت نقش داشته است اما ماموران پلیس آگاهی تهران با بررسی های دوربین مداربسته زندان رجایی شهر به 2 زندانی دیگر رسید.

تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران به متهم 35 ساله ای رسید که سال 85 به خاطر یک درگیری خانوادگی با گلوله دست به قتل یکی از بستگانش زده بود که پس از دستگیری در دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام execution محکوم شده بود اما این قاتل The Murderer توانست با پرداخت دیه از خانواده مقتول رضایت بگیرد.

این متهم که از جنبه عمومی جرم Crime در زندان بوده و روزهای آخر محکومیتش را سپری می کند همراه سعید و یک زندانی دیگر صبح امروز به خاطر درگیری مرگبار با وحید مرادی همراه سعید در دادسرای امور جنایی تهران مورد بازجویی قرار گرفتند.

متهمان قتل وحید مرادی در اعترافاتشان ادعا کردند که وحید از همان روز نخست که به زندان رجایی شهر منتقل شد با چند زندانی دیگر یک باند را تشکیل دادند که همیشه با هم بودند.

سعید گفت: وحید هر روز با زندانیان درگیر می شد و همه با وحید و نوچه هایش اختلاف داشتند تا اینکه روز دوشنبه همگی در محل هواخوری بودیم که وحید به سراغ من و دوستانم آمد و ادعا کرد که او را مسخره کردیم و به همین خاطر بین ما که از همان ابتدا زندانی شدندش اختلاف پیدا کرده بودیم درگیری رخ داد.

این متهم به قتل وحید مرادی ادامه داد: در این درگیری فحش های ناموسی داده می شد و همگی عصبانی بودیم و درگیری ما از محل هواخوری به سالن زندان کشیده شد که ابتدا ما و وحید روی هم آبجوش و روغن می ریختیم و هر دو طرف می خواستیم درگیری در همین جا پایان بگیرد اما جو متشنج تر شد و برای دفاع از خودمان برای وحید چاقو کشیدیم.

سعید و همدستانش اعتراف کردند که با چاقوی دست ساز در زندان برای وحید چاقوی کشی کردند و همگی ادعا می کردند که چاقو را به سینه وحید نزده اند.

گفتنی است، وحید مرادی در این درگیری هدف 5 ضربه چاقو قرار گرفته است که ضربه چاقو به قلب این زندانی باعث مرگ وی شده است.

بنا به این گزارش، 3 مظنون اصلی پرونده که همگی به خاطر قتل در زندان بوده اند به دستور قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

وحید مرادی چرا قاتل شد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، وحید مرادی شرور خطرناک تهران عصر چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال میهمان خانه یکی از دوستانش به نام حسین بود که به خاطر آزادی Freedom او جشنی در یک خانه مجردی گرفته بودند.

وحید مرادی پس از حضور در این خانه با حسین درگیر شده و او را هدف ضربات چاقو قرار می دهد و در زمان خارج شدن از ساختمان نیز دو تن دیگر را با چاقو مجروح می کند.

این شرور که لقب عقاب ایران دارد پس از درگیری خونین برای فرار Escape تصمیم به خارج شدن از ایران می کند شبانه به سمت شهرهای مرزی حرکت می کند.

با اعلام خبر قتل Murder حسین به بازپرس مرادی در دادسرای امور جنایی، تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی تهران برای دستگیری وحید مرادی وارد عمل شدند و با اقدامات فنی و پلیسی موفق به ردزنی این متهم در مرز بازرگان شدند.

همین سرنخ کافی بود تا ساعت 8 صبح جمعه 28 اردیبهشت ماه وحید در یک روستا در مرز بارزرگان دستگیر شود و همان ابتدا به قتل دوستش در ولنجک اعتراف کرد.

وحید پس از دستگیری گفت: در میهمانی آزادی ام مشروبات الکلی خورده بودیم و حسین با فیلمبرداری در اینستا به صورت لایو شروع به فحاشی به من کرد و همین باعث درگیری بین ما شد و من اصلا قصد کشتن Killing نداشتم.

وحید مرادی پس از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه جنایت Crime با دستور مقام قضایی روانه زندان Prison رجایی شهر کرج شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزمایش خون برای شناسایی قاتل وحید مرادی / آخرین خبر از پرونده

قتل ناموسی در باغ سیب ورامین / وقتی سرزده به خانه رفتم او با زنم بود + عکس

جنجال بدهی‌های میلیاردی دختر وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت

عاطفه 16 ساله به حجله مرد 31 ساله رفت / پری از من مدل خیابانی ساخت!

قاتل وحید مرادی در زندان کیست؟! + فیلم جسد در پزشکی قانونی

خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس

قتل مهوش 18 ساله توسط خواستگاری که پلیس بود! +تصویر

ازدواج جنجالی دختر 11 ساله با تاجر 41 ساله / همه خشمگین شدند + عکس

بی حیایی فوتبالیست ایرانی با زنان غریبه همسرش را عاصی کرد!

انتشار عکسی بی شرمانه از ابوبکر البغدادی در حلقه زنان رقصنده + عکس

دختر چشم آبی 14 سال بیشتر نداشت که اسماعیل سراغش رفت!

قتل 2 کودک گرسنه توسط مادر در یک قدمی لاکچری های میلیاردر شهر! + عکس های باورنکردنی

 

کدخبر: 394884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟