ناهید من را به خلوتی کشاند تا سرم بلا بیاورند / اسیدپاشی بخاطر دفاع از خودم بود +  عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر 21 تیرماه سال 96 ماجرای اسیدپاشی در خیابان استاد معین به ماموران کلانتری 118ستارخان مخابره شد و دو پسرعمو که از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت عامل اسیدپاشی دو پسرجوان بودند که با یک دستگاه پراید از محل فرار Escape کردند.

دو پسرعمو که یکی از آنها از ناحیه چشم نیز آسیب دیده بود پس از بهبودی از عاملان اسیدپاشی که دایی و خواهرزاده بودند شکایت کردند.

به این ترتیب پیام و هومن بازداشت شدند، آنها به درگیری و پاشیدن اسید اعتراف کردند و دیروز در حالی در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge متین راسخ و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند که دو شاکی پرونده از آنها اعلام گذشت کردند.

در ابتدای این جلسه پیام 20 ساله که با قرار وثیقه آزاد بود به دفاع پرداخت و گفت: من دانشجوی رشته تربیت بدنی بودم. چندماه قبل از این ماجرا با یکی از همکلاسی هایم به نام ناهید آشنا شدم. رابطه دوستانه ما با هم ادامه داشت اما پس از مدتی تصمیم گرفتم رابطه ام را با ناهید تمام کنم. من از او خواستم تا دیگر با من تماس نگیرد.

وی در تشریح جزییات اسیدپاشی گفت: من و خواهرزاده ام هر دو در فرودگاه کار می کنیم. آن روز قبل از اینکه به سر کار برویم چون خواهرم اسباب کشی داشت به خانه او در حوالی دهکده المپیک رفتم و در کارها به او کمک کردم. من برای نظافت خانه خواهرم 3 گالن اسید خریدم و داخل ماشین گذاشتم. سپس دنبال هومن رفتم تا با هم به فرودگاه برویم.اما در میان راه ناهید با من تماس گرفت و از من خواست تا برای آخرین بار با او ملاقات کنم.

وی ادامه داد: من و خواهرزاده ام سر خیابان استاد معین منتظر ناهید شدیم. او چندبار تماس گرفت و گفت تا دقایقی دیگر خودش را می رساند.

این متهم گفت: من برای خرید آب معدنی از ماشین پیاده شده بودم که متوجه شدم یکنفر با موبایلم تماس گرفته و چون هومن موبایلم را پاسخ داده در حال فحاشی به اوست. مرد ناشناس می گفت چرا مزاحم دخترخاله اش ناهید شده ایم. من که از این ماجرا شوکه شده بودم خودم را به برادزاده ام رساندم اما همان موقع 2 پسرقوی هیکل را دیدم که به سمت ماشین می آمدند. یکی از آنها چاقو و دیگری گاز اشک آور در دست داشت. من برای دفاع از خودم و خواهرزاده ام لوله پولیکایی را که در ماشین داشتم برداشتم ولی چون خواهرزاده ام چیزی برای دفاع نداشت یکی از گالن های اسید را باز کرد و به سمت آنها پاشید. ما واقعا در این ماجرا مقصر نبودیم و 2 پسرجوان و پسرعموی دیگرشان که بعدا به آنها پیوست قصد دعوا با ما را داشتند.

سپس هومن 19 ساله به دفاع پرداخت و حرف های دایی اش را تایید کرد. وی گفت: من از قبل از رابطه دایی ام با ناهید مطلع بودم.به همین خاطر حاضر شدم تا در خیابان معطل شوم و دایی ام و دختر جوان برای آخرین بار با هم ملاقات کنند. ولی ما نمی دانستیم در تله ناهید گرفتار می شویم و او سه پسرجوان را برای دعوا با ما اجیر کرده است.

وی ادامه داد: وقتی پسران جوان به ما حمله کردند من ترسیده بودم. داخل ماشین را گشتم تا چیزی برای دفاع از خودم پیدا کنم. ولی چون چیزی به دست نیاوردم و برای ترساندن پسران جوان یکی از گالن ها را باز کردم و به طرفشان پاشیدم. اما همان موقع خودم هم ترسیدم و پشیمان شدم. به همین خاطر ظرف اسید را به عقب کشیدم که مقداری از آن روی دستانم ریخت و موجب سوختگی دستهایم شد.

وی به عنوان آخرین دفاع گفت: من واقعا قصد آسیب زدن به کسی را نداشتم و حالا خیلی پشیمانم. شاکی های خصوصی هم به همین خاطر اعلام گذشت کردند. من حالا از قضات دادگاه تقاضای تخفیف در مجازات را دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از جسد وحید مرادی در پزشکی قانونی + جزییات

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

فوری / وحید مرادی در زندان کرج کشته شد + عکس

واکنش پزشک جنجالی تلویزیون به تمسخرها و انتقادات در فضای مجازی

قرار زایمان یک هفته پس از کنکور بود بچه عجول بود! + عکس

20 خودروی نمایندگان مجلس به سرقت رفت + جزییات

ابرها و برف های ایران در آسمان دزدیده می شوند!

درگیری خونین آقای خواننده با قهرمان کشتی جهان در آبادان

پسر فرماندار در هواپیما دختری را آزار داد! / این مرد آزاد است

شوک بزرگ به ابراهیم تاتلیس/ این بار پسرش تهدید به قتل شد

این مرد مار زنگی زخمی را به داخل ماشین همسایه انداخت +عکس

ببینید 11 عضو خانواده هندی را چطور کنارهم دار زده اند! + فیلم 16+

جوان سیاه پوستی که با صابون سفید پوست شد+عکس

فوری / حادثه وحشتناک هواپیمای مسافربری در آسمان ساری

فیلمبردار سینما من را بی هوش کرد و از او حامله شدم! + جزییات هولناک

تجاوزکفتار پیربه نوه ونتیجه اش/ پدربزرگ کثیفم را به طرز فجیعی کشتم!+عکس

نقشه عجیب دانش‌آموز۱۵ساله همدانی برای دنبال کنندگان سایت های ناجور+عکس

وقتی زن بی لباس در را به روی پیک موتور باز کرد! + عکس

تجاوز یعنی رابطه بدون موافقت زن و مرد!

 

کدخبر: 394454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟