زباله (2)

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد جوانی در فلوریدا همسر باردار خود را بعد از به قتل Murder  رساندند در سطل زباله ای در خیابان رها کرد.

طبق گفته های پدر مارتین برنارد( مقتول)، کاساندرتیز بلانک 22 ساله(قاتل) پس از فرستادن یک پیام عاشقانه از شماره ای ناشناس به مارتین او را به قتل رساند.

او معتقد است که داماد شکاکش با این کار قصد رد گم کردن و مقصر جلوه دادن مارتین را داشت تا به بهانه خیانت Cheat  کردن، همسر خود را که 6 ماهه باردار هم بود، به قتل برساند.

وی در ادامه گفت: روز حادثه Incident مارتین برای یک سری آزمایش های بارداری به پزشک Doctor مراجعه کرده بود که متوجه شد تعدادی پیام ناشناس از شماره ای که آشنا هم نبود برای او متن های عاشقانه و جملات ناجور فرستاده است.

مارتین از ترس سریعا به پدر خود روزولت برنارد 68 ساله خبر داد تا قبل از این که همسر شکاکش متوجه این قضیه شود او راه حلی را پیدا کند ، اما وقتی او به خانه مارتین رفت با خونی که در زمین و کنار ورودی در ریخته شده بود مواجه شد.

روزولت پس از متوجه شدن قضایا سریعا با پلیس Police  تماس گرفت تا گزارش اتفاقی را که در خانه دخترش افتاده است را بدهد.

از زمانی که روزولت اظهارات خود را به پلیس گفت و از کاساندرتیز شکایت کرد از او خبری نشده بود تا این که ماموران پلیس جسد او را در حالی که به طرز مشکوکی کشته شده و کنار خیابان به روی صندلی نشسته بود و در آتش می سوخت پیدا کردند.

چندی بعد مردم آن محله شکایتی از بوی بد و نامطبوعی را که در آن جا پیچیده بود کردند و طبق گفته های مردم و پلیس جسد زن بارداری که جنینش تا نصفه از شکمش به بیرون زده و سرش تا نیمه از گردنش جدا شده بود در سطل زباله ای بزرگ پیدا کردند.

طبق DNA که انجام شد، متوجه شدند جسد متعلق به مارتین برنارد بوده است که چند وقت پیش توسط شوهر خود به قتل رسیده و پدرش قبل از کشته شدن گزارش مفقود شدن او را به پلیس داده بود.

پلیس در حال پیگیری این پرونده و قتل سریالی است و معتقد است روزولت و مارتین توسط کاساندرتیز به قتل رسیده اند و در حال حاضر خبری از کاساندرتیز قاتل The Murderer در دسترس نیست و متواری شده است و ماموران پلیس با پخش کردن عکس او در سراسر کشور از مردم خواستار شده تا هر زمان با او روبه رو شدند سریعا با پلیس تماس بگیرند.

زباله (1)

زباله (4)

زباله (3)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل وحید مرادی در زندان کیست؟! + فیلم جسد در پزشکی قانونی

بی حیایی فوتبالیست ایرانی با زنان غریبه همسرش را عاصی کرد!

انتشار عکسی بی شرمانه از ابوبکر البغدادی در حلقه زنان رقصنده + عکس

دختر چشم آبی 14 سال بیشتر نداشت که اسماعیل سراغش رفت!

ازدواج جنجالی دختر 11 ساله با تاجر 41 ساله / همه خشمگین شدند + عکس

عاطفه 16 ساله به حجله مرد 31 ساله رفت / پری از من مدل خیابانی ساخت!

قتل 2 کودک گرسنه توسط مادر در یک قدمی لاکچری های میلیاردر شهر! + عکس های باورنکردنی

جسد خونین مقتول را به خانه قاضی بردند! / عجیب ترین پرونده!

مردی جلوی چشمان بچه ها خواست کله زنش را از ته ببرد!

اعدام قاچاقچیان جلوی چشمان وحشتزده 100 دانش آموز

چرا سرقت 20 خودروی نمایندگان مجلس خطرناک است؟! / برچسب های هولوگرام چه کاربردی دارند! + جزییات

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

اولین فیلم از جسد وحید مرادی در پزشکی قانونی + جزییات

جزییات حمام خون در جشن تولد بچه ها! + عکس

 

کدخبر: 393778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟