61 سال زندان برای داماد که برای ماه عسل با زن سومش به مشهد رفته بود! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از خرداد ماه امسال به دنبال شلیک چندین گلوله در خانه ای در کوهدشت در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. همسایه ها که از شنیدن صدای شلیک گلوله شوکه شده بودند با پلیس تماس گرفتند . پلیس به خانه مورد نظر رفت اما دریافت عامل شلیک مرد 41 ساله ای به نام علی بوده است که با گروگان hostage گرفتن پدر زنش خانه عمویش را ترک کرده و همراه دو همدستش گریخته است.

پلیس با اطلاعاتی که از عموی علی به دست آورد به ردیابی عامل شلیک های شبانه پرداخت و وی را در بیابان های کوهدشت بازداشت کرد. دو همدست علی اما به محض روبه رو شدن با مأموران پلیس گریختند و هیچ ردی از آنها به دست نیامد.

در این بین پدر زن علی به نام عباس به مأموران گفت که از یک روز قبل در دام داماد خشن گرفتار شده و علی او را از تهران و مقابل محل کارش ربوده و پس از ساعت های شکنجه Torture وی را به خانه عمویش در کوهدشت منتقل کرده بود.

با افشای این ماجرا علی لب به اعتراف گشود و به ربودن پدر زن دومش اعتراف کرد .وی انگیزه آدم ربایی را اختلاف با پدر همسر دومش اعلام کرد.

علی امروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان در حالی پای میز محاکمه ایستاد که همچنان ردی از دو همدست فراری وی به دست میامد.

در ابتدای جلسه شاکی گفت: دخترم همسر دوم علی بود. اوبا دخترم اختلاف داشت و بارها دخترم را کتک زده بود. علی مدتی بود که زن سوم گرفته بود و من از این ماجرا بی اطلاع بودم. وقتی از این ماجرا مطلع شدم که علی همراه زن سومش برای ماه عسل به مشهد رفته بودند. من به خانه دخترم رفتم و دختر و نوه خردسالم را به خانه ام آوردم. اما وقتی علی از سفر ماه عسل به خانه بازگشت و متوجه ماجرا شود با من تماس گرفت. او مرا تهدید به مرگ کرد. حتی او یک روز با ساطور مقابل محل کارم که یک آژانس بود آمد و به من حمله کرد ولی چون یک باره دسته ساطورش شکست، گریخت. اما تهدیدهای دامادم تمامی نداشت. او یک هفته بعد همراه دو نفر صبح زود مقابل در آژانس آمد. دامادم کلاشینکف در دست داشت که چندین تیرهوایی شلیک کرد. سپس دو مرد غریبه به زور مرا سوار ماشین کردند و به سمت رودهن بردند. در بین راه دامادم با اسلحه تهدیدم کرد که آرام باشم. آنها در رودهن گوشی موبایل و دو کارت عابر بانکی را که همراه داشتم از من گرفتند اما من رمز یکی از کارت‌های عابربانک را نداشتم تا به آنها بدهم به همین خاطر به شدت مرا کتک زدند. سپس آنها مرا به سمت جاده قم بردند. آنها حتی سرم را زیر لاستیک ماشین گذاشتند. علی پشت فرمان نشت و مدام گاز می داد و تهدیدم می کرد که اگر رمز کارت عابر بانک را به آنها ندهم سرم را زیر لاستیک‌های خودرو له می کند. از شدت ترس و وحشت حالم بد شده بود که او بالاخره متوجه شد واقعاً رمز را ندارم.آنها بار دیگر مرا سوار ماشین کردند و این بار به کوهدشت و به خانه عموی دامادم بردند.انجا هم بار دیگر علی به رویمان کلاشینکف کشید.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم پدرزنم را حدود ساعت 8 صبح از تهران سوار ماشین کردم و به کوهدشت بردم اما در مدت 24ساعت او را شکنجه ندادم. من از او در خانه عمویم او پذیرایی کردم. تهدیدهایم برای این بود که همسرم را به خانه برگرداند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و داماد خشن را به خاطر جرم Crime های مختلفی که مرتکب شده به 61سال زندان Prison محکوم کرد. دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

کودک زیر چرخ های یک خودرو جان داد!/ مادر این بچه فقط تماشا می کرد! +فیلم

فوری / 4 پلیس ایلامی در سرقت آثار باستانی دستگیر شدند!

این دختر 9 سال توسط پدرش مورد آزار بود! / شب ها با گریه می خوابیدم!

این مرد 31 ساله 38 هزار و 250 سکه خریده است !

پاهای کوتاه و بلند زن مطلقه او را به قهقرا برد! + عکس

لحظه وحشتناک غرق شدن 2 مرد در رودخانه / همه تماشا کردند! + فیلم

شهادت3 بسیجی همزمان با بازی ایران و پرتغال + جزییات

زنی شوهر چشم چرانش را نیمه شب با چاقو عقیم کرد! + عکس

مهشید و ناهید مخالف اعدام 2 مرد بی حیا بودند! / در پراید چه گذشت؟

2 مرد ایرانی: در زندان تایلند سوسک و موش مُرده می خوردیم!+ عکس

زن خائن باید در دیوانه خانه کار کند! / عجیب ترین مجازات !

جزییات قتل زن تهرانی در حمام خانه + عکس و گفتگو با قاتل

پای یک دختر در میان بود! / زاویه ای جدید از قتل در پایتخت + عکس

میلیاردی ترین پرونده طلاق در تهران! + جزییات تلخ

 

کدخبر: 392972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟