رئیس‌کل دادگستری البرز امروز در نشست خبری در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی استان البرز که کیفرخواست آن صادر شده است، اظهار داشت:روند رسیدگی به این پرونده در حال انجام است.

وی افزود: هنوز حکم قطعی در این پرونده صادر نشده و این پرونده در حال در مراحل دادرسی و رسیدگی است.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی از نیروهای جوان در محاکم فوق‌العاده عمل کرده‌اند، عنوان کرد: باید به جوانان بها داد و شرایط برای رشد قضات جوان فراهم شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مجازات جایگزین حبس با بیان اینکه اقدامات بهتری در حال انجام است که در حد مطلوب ما نیست،گفت: سیاست مجازات جایگزین حبس رشد قابل توجهی داشته ولی هنوز کافی نیست و باید مجازات جایگزین افزایش یابد.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در مورد زندان‌ها محدودیت جدی داریم،گفت: تسهیلاتی برای زندانیانی که قصد انتقال از استان را دارند در نظر گرفته شده است.

فاضلیان در مورد اجرای احکام پرونده موسوم به "جهانگیر" گفت: کاری که در استان باید انجام می‌شد انجام شده و حکم این پرونده صادر شده و برای تایید به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

وی در مورد اجرای حکم مربوط به قاتل The Murderer "شهید مرادخانی" و نامه نگاری‌های متعدد پدر وی، گفت: فردی در جریان انتقال زندانی Prisoner جان خود را از دست داده و در بررسی‌های انجام شده در مراجع مختلف حدود 30 الی 40 قاضی Judge نظر داده‌اند.

فاضلیان با بیان اینکه پدر وی اصرار دارد که این شخص محارب بوده و باید به عنوان محارب اعدام execution شود، عنوان کرد: حرف ما این است که حدود 30 قاضی از رسیدگی پرونده از دادگاه بدوی تا دیوان عالی کشور قتل Murder عمد تشخیص داده‌اند و تا کارشناسان عالی قوه قضاییه نیز بر موضوع قتل عمد نظر مثبت دارند.

وی با بیان اینکه مراجع متعدد قضایی به این نتیجه نرسیده‌اند که قاتل شهید مرادخانی عنوان محاربه دارد، گفت: در مورد اجرای این حکم منتظر مراجعه ولی‌دم هستیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نویسنده منحرف 6 دختر تهرانی را تحت سلطه وقیحانه خود داشت / دختران باید رانندگان تاکسی را لمس کرده و فیلم می گرفتند!

زشت‌ترین زنان دنیا کجا زندگی می کنند؟!+ تصاویر

آخرین خبر از ردپای خانم مشهدی در ارسال پیامک ها به نمایندگان مجلس

مادری دختر 8 ساله اش را برای تن فروشی فروخت !+ عکس و جزییات

فاجعه ای بزرگ/ بولدوزرها به جان سد ۲۵۰۰ ساله‌ هخامنشی افتادند+عکس

زن ایرانشهری با متهم آشنایی داشت؟! / فرضیه اصلی که بررسی می شود!

بارداری خیالی توران منشی شرکت راز هولناکی را برملا کرد / من عقیم هستم!

رفتار خصوصی دختر و پسر دانشجو روی مانیتورهای قطار مشهد پخش شد! / مسافری که آبروی آنان را برد

عکس بدون لباسم را به ناصر فرستادم، او دیگر ول کن نبود!

تجاوز به پسر نوجوان توسط شرور محله + عکس

لحظه کتک خوردن مرد عراقی که مزاحم زنان آبادانی شد!+تصویر

سنگسار یک مرد شیطان صفت + عکس

اعتراف وحشتناک دست راست ابوبکر بغدادی! + عکس

کدخبر: 392030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟