اعدام در ملاء عام برای قاتل شیطان صفت دانش آموز 10 ساله مشهدی + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده جنایی زمانی آغاز شد که خانواده نگران محمد حسین 10 ساله با مراجعه به پلیس Police آگاهی از ربوده شدن وی توسط راننده یک دستگاه پراید سفید رنگ خبر دادند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله تحقیقات گسترده پلیسی برای ردیابی راننده پراید درحالی آغاز شد که مادر محمد حسین به کارآگاهان گفت: پسرم منتظر تاکسی تلفنی بود تا به مدرسه برود اما راننده یک دستگاه پراید که خود را راننده تاکسی جا زده بود، او را سوار کرد و دیگر خبری از او نداریم.

هنوز چند ساعت بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که خبر کشف جسد پسر بچه ای 10 ساله در بی سیم های پلیس پیچید. خبر حاکی از آن بود که جسد نیمه برهنه کودک 10 ساله در جاده فرعی شهرک صنعتی منطقه ویرانی طرقبه و شاندیز پیدا شده است. با هماهنگی قاضی Judge سبحانی (دادستان طرقبه و شاندیز) و برای آن که عامل این جنایت Crime هرچه سریع تر شناسایی شود، پرونده مذکور با نظارت دادستان مرکز خراسان رضوی در مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت. با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، قاضی غلامعلی صادقی (دادستان مرکز خراسان رضوی) با صدور دستورات ویژه ای از قاضی شعبه ویژه قتل Murder عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست، با بسیج همه امکانات و به صورت شبانه روزی برای کشف این جنایت هولناک اقدام کنند.

با صدور این دستور، تلاش همه جانبه ای با رصدهای اطلاعاتی و راهنمایی های قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز شد.

جلسات کارشناسی در همان ساعات اولیه کشف جسد با حضور مقام قضایی و سرهنگ حمیدرزمخواه (رئیس پلیس وقت آگاهی خراسان رضوی) به منظور تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی و پلیسی ادامه یافت تا این که 36 ساعت بعد از وقوع جنایت سرنخ هایی به دست آمد که نشان می داد روی خودرو پراید مد نظر دو آنتن نصب شده و تصویر سفیدرنگ یک مارمولک نیز روی داشبورد آن نقش بسته است. چند فرضیه دیگر پلیس، به طور موازی در این پرونده تجزیه و تحلیل شد تا این که کارآگاهان با فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی و صدور دستورات ویژه قاضی میرزایی موفق شدند، عامل این جنایت هولناک را در بولوار موسوی قوچانی مشهد شناسایی کنند. خودروی پراید با مشخصات مذکور نیز در پارکینگ منزل قرار داشت که ناگهان کارآگاهان، جوان 27 ساله ای که رانندگی پراید را به عهده داشت، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند. این متهم خطرناک، که ابتدا همه جرایم خود را انکار می کرد وقتی در برابر دلایل مستند قرار گرفت به ناچار گفت: کاغذی بدهید تا حقیقت ماجرا را بنویسم! این گونه بود که وی سپیده دم همان روز مقابل قاضی میرزایی نشست و در حالی که رئیس پلیس آگاهی نیز حضور داشت به قتل هولناک محمد حسین اعتراف کرد. او گفت: به خاطر وسوسه های شیطانی، قصد تعرض به کودک 10 ساله را داشتم که به دلیل مقاومت هایش بسیار عصبانی شدم و او را با ضربات چاقو و سنگ به قتل رساندم.

در پی اعترافات صریح متهم ودوبار بازسازی صحنه قتل، کیفرخواست این پرونده جنایی در دادسرای مشهد صادر و این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی توسط قاضی بنده و به مستشاری قاضی شجاع پور فدکی رسیدگی شد. قضات دادگاه پس از برگزاری چندین جلسه محاکمه که با حضور وکلای مدافع متهم برگزار شد، با توجه به دلایل و مدارک مستند و همچنین نظریه پزشکی قانونی، رای به قصاص نفس در ملاء عام دادند. همچنین متهم به خاطر جرایم دیگر مانند آدم ربایی به تحمل زندان Prison طولانی مدت و اشد مجازات های قانونی محکوم شده است.

شایان ذکر است، رای صادره از سوی دادگاه بدوی، با اعتراض متهم و وکلای مدافع وی، قابل تجدیدنظر در محاکم دیوان عالی کشور است.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه کتک خوردن مرد عراقی که مزاحم زنان آبادانی شد!+تصویر

​بلایی هولناکی که بر سر سوسن در شب تولدش آمد+ عکس

سنگسار یک مرد شیطان صفت + عکس

قتل مرد پولدار تهرانی به خاطر ملک میلیاردی

اعتراف وحشتناک دست راست ابوبکر بغدادی! + عکس

بلای وحشتناکی که بر سر دختر زائر در مشهد آمد / خاطره تلخ خبرنگار جنایی

دختر آرایشگر از پدرم حق سکوت می گرفت / قتانه را دزدیم و آزارش دادم! + عکس

لحظه ترس آور شکسته شدن بینی بازیکن آلمان +عکس

تجاوز وحشتناک به دختر زائر در مشهد /  خبرنگار جنایی گزارش داد

بستن صفحه اینستاگرامی با 2 میلیون عضو بی اخلاق در ایران

راز کثیف دختر دانشجوی بی حیا لو رفت +عکس

مهین زن مازندرانی با جن ها زندگی می کرد!

وقتی زنم در خانه تنها بود داریوش پسر عمویش به سراغش رفته بود! + عکس

دردسر ازدواج زن مشهور 40 ساله با جوان 29 ساله / داماد پایبند نماند! + عکس

 

کدخبر: 391761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟