به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار علیرضا مظاهری گفت: در سال جاری در حوزه جرائم جنایی 75 فقره پرونده تشکیل و در این رابطه 13 نفر دستگیر شدند.
وی با بیان این‌که امسال در حوزه جرائم اقتصادی 11 فقره پرونده به ارزش هشت میلیارد و 150 میلیون ریال تشکیل شده است، افزود: در این راستا 15 نفر به جرم Crimeزمین‌خواری، ربا و تسهیلات بانکی دستگیر شده‌اند.
مظاهری یاد‌آور شد: همچنین در این مدت در بخش قاچاق Contraband کالا، برای 83 هزار و 261 قلم کالا 30 پرونده به ارزش دو میلیارد و 58 میلیون ریال تشکیل شده است.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره مشکلات اخیر رانندگان کامیون به خبرنگاران گفت: پس از تجمع اعتراض آمیز رانندگان، برخی افراد در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان اقدام به سنگ پراکنی به طرف کامیون‌ها می‌کردند که تمامی این افراد دستگیر شده‌اند.
مظاهری اظهار کرد: اجیر کردن این افراد به منظور صدمه زدن به رانندگان در فضای مجازیانجام می‌شده که ادمین گروه‌ها و کانال‌ها شناسایی گردیده‌اند و تذکرات لازم داده شده است.
وی همچنین درباره سرقت Stealing های انجام شده در خراسان شمالی گفت: امسال 525 فقره پرونده تشکیل شده که 375 مورد کشف و 63 نفر سارق و مالخر نیز دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به تشکیل 168 فقره پرونده در زمینه جعل و کلاهبرداری Fraud از دستگیری 120 کلاهبردار حرفه‌ای با 27 میلیارد و 385 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.
این مقام انتظامی در ادامه درباره سرقت از آرایشگاه زنانه بجنورد بیان کرد: سارق با همدستی سه نفر دیگر به آرایشگاه ورود پیدا کرده و با تهدید سلاح سرد، طلا و جواهرات و تلفن همراه افراد حاضر در محل را به سرقت می‌برد.
سردار مظاهری با بیان این‌که باند سارقان آرایشگاه زنانه بجنورد در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند، اظهار کرد: این سارقان، نقشه سرقت از منزل و آرایشگاه دیگری را در سر داشته‌اند اما قبل از اجرای آن به‌طور غافلگیرانه‌ای دستگیری شدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان گفت: متاسفانه برخی اصناف در زمینه تجهیزات امنیتی سهل‌انگاری می‌کنند در حالی که این تجهیزات از بروز اتفاقات جلوگیری می‌کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بی شرمانه‌ترین تمارض جام جهانی ۲۰۱۸ را کدام بازیکن انجام داد؟ + عکس

عروس 15 روزه بودم که مچ شوهرم را در اتاق خواب خواهرم گرفتم!

ماموریتی برای شیطان/ جوان‌ترین قاتل چگونه 3 تن را قربانی شیطان کرد + عکس

گفتگو با مرد شیطان صفتی که 5 زن ثروتمند تهرانی را به دام انداخت

زنان روسی به دنبال باردار شدن فوتبالیست‌ ها در جام جهانی!

فرار عجیب داماد از حجله 2 عروس / او همزمان با 2 دختر ازدواج کرده بود + تصاویر

ازدواج سیاسی یک جاسوس / جزئیاتی از جاسوسی وزیر اسرائیلی برای ایران

جزئیات تازه از شناسایی 5 دختر ایرانشهری که آزار دیده اند

شوهرم با وسوسه های هایده دوست من به خلوتگاه او رفت!

شنای مرگبار 3 دختر نوجوان در بیرجند

گفتگو با مهندس جوان که در یک قدمی اعدام بخشیده شد

طلاق به‌ خاطر دستپخت دخترخاله / مهران به دردسر افتاد!

باردار شدن دختر 16 ساله در سفر به دوبی / مادرم مرا در اختیار یک مرد در هتل گذاشت!

زن سوم شوهرم بودم و برای انتقام با برادر هوویم همخوابی کردم!

 

کدخبر: 391117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟