وقتی شب به خانه زن صیغه ایم رفتم در اتاق 2 دختر را در وضیعت بدی دیدم + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، نخستین اعدامی که با اعلام رضایت بدون قید و شرط اولیای دم به زندگی برگشت محمدرضا 30ساله بود. وی اواخر زمستان سال 89 دختر 32ساله ای به نام مریم را در محله بی سیم تهران با یک ضربه چاقو به سینه اش کشت. وی که به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شده بود پس از 7سال توانست رضایت بدون قید و شرط اولیای دم را جلب کند.

وی دیروز از جنبه عمومی جرم Crime در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت: آن زمان معتاد Addicted بودم. جای مناسبی برای خواب نداشتم به همین خاطر مقابل خانه همسر صیغه ای رفتم تا شب را آنجا بگذارنم. همسر صیغه ای ام مرا به داخل خانه دعوت کرد. من به اتاق او که دو دختر جوان آنجا مشغول مصرف مواد بودند رفتم. ولی آنها از دیدن من عصبانی شدند. یکی از آنها با من درگیر شد و با چوب به سرم کوبید. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم به روی او چاقو کشیدم. اما همان موقع دوستش مریم وارد دعوا شد و من اشتباهی با چاقو به سینه او زدم.من از قتل Murder پشیمانم و خصومتی با دختر جوان نداشتم.

دومین محکومی که دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد افشین بود که با جلب رضایت اولیای دم توانست به زندگی برگردد.

رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان ۹۰ به دنبال انتقال پیکر نیمه جان پسر ۳۰ ساله ای به نام کیان به بیمارستانی در غرب تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت .بررسی‌ها نشان می‌داد کیان با ضربه چاقو یکی از دوستانش به نام افشین زخمی شده است .کیان تحت عمل جراحی قرار گرفت اما به خاطر شدت جراحات جان سپرد. به این ترتیب افشین بازداشت شد.

وی گفت: من و کیان از سالها قبل با هم دوست بودیم. آن روز کیان با من تماس گرفت و از من خواست تا به دیدنش بروم. من هم با موتور دنبال کیان رفتم و او ترک موتور نشست. کیان بسیار عصبانی بود اما علت عصبانیت اش را نمی‌دانم . یک بار شروع به فحاشی کرد و چاقویی را درآورد و روی پهلویم گذاشت .من که ترسیده بودم بلافاصله موتو را متوقف کردم و با چاقویی که در جیب داشتم یک ضربه به گردنش زدم.

وی ادامه داد :من خیلی ترسیده بودم. به همین خاطر بلافاصله او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.

افشین پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد .در حالی که این حکم در دیوان عالی کشورمهر تایید خورده بود وی با گذشت هفت سال از جنایت Crime توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد .

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار برگزار شد افشین گفت: باور کنید من نمیدانم کیان از چه موضوعی ناراحت بود و چرا به رویم چاقو کشید .من فقط از ترسم و برای نجات جانخودم او را با چاقو زدم. اولیاء دم لطف بزرگی در حق من کردند و مرا بخشیدند. آنها زندگی دوباره به من دادند و من برای همیشه مدیون آنها هستم. در این هفت سال در زندان Prison عذاب زیادی کشیدم و حالا از قضات دادگاه تقاضای تخفیف در مجازات را دارم.

در پایان جلسه هیات قضایی دو شعبه دادگاه وارد شور شدند تا حکم صادر کنند. دو محکوم، طبق ماده ۶۱۲ قانون Law مجازات اسلامی و با توجه به رضایت اولیای دم به زودی آزاد می شوند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر 16 ساله وقتی با پسری خلوت کرد، 3 پسر دیگر داخل اتاق در کمین بودند + عکس

این خانم معلم بی حیاترین زن دنیا لقب گرفت! / او در پیش دبستان درس می داد! +عکس

سعید وسوسه شده بود با هانیه که نوعروس بود، دوستی وقیحانه ای برقرار کند!

هایده مرا آواره خیابان ها کرد تا شوهرم را به خلوت خود بکشد

واقعیت ماجرای پرونده آزار دختران ایرانشهری چیست؟ / یکی از دختران از ارتباطش با متهم گفت

آخرین جزئیات پرونده آزار دختران ایرانشهر از زبان رئیس پلیس آگاهی

چرا دزدان خانه های ویلایی تابستان ها دست به کار می شدند؟

قتل زن جوان تهرانی در خانه مجردی مرد گل فروش

قربانیان شیطان صفت ها سکوت نکنند / چرا دختران آزار دیده ایرانشهر شکایت نمی کنند؟!

فوری / علت قهر عادل فردوسی‌پور اعلام شد

تجاوز به زن جوان در میان التماس هایش / راننده شیطان صفت پراید چه گفت؟!

مرد افغان پسر 6 ساله تهرانی را به ساختمان نیمه کاره برد! / کودک کابوس می بیند

 

کدخبر: 390938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟