دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

ساعت 10‌دقیقه بامداد جمعه 25‌خردادماه امسال کارکنان بیمارستان سوم شعبان تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به مأموران پلیس خبر دادند.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌159 بی‌سیم برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند. مأموران روی تخت با جسد مرد 22‌ساله‌ای به نام رحمان روبه‌رو شدند که با اصابت ضربه چاقو به کام مرگ رفته بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل مقتول را همسر و یکی از بستگانش در حالی که خون زیادی از بدنش رفته بود به بیمارستان منتقل می‌کنند.

همچنین مشخص شد همسر مقتول لحظاتی قبل به بهانه‌ای از بیمارستان خارج شده است. همزمان با ادامه تحقیقات بازپرس ویژه قتل Murder تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. مأموران در تن پیمایی از مقتول متوجه آثار زخم روی دست‌های مقتول شدند که حکایت از این داشت رحمان هنگام درگیری با قاتل The Murderer در دفاع از خودش از ناحیه انگشتان دست راست زخمی شده است.

یکی از کارکنان بیمارستان گفت: زن جوانی مقتول را به بیمارستان رساند و مدعی شد مرد زخمی شوهرش است. او در حالی که پریشان به نظر می‌رسید ادعا کرد افراد ناشناسی شوهرش را داخل خیابان هنگام خفت‌گیری و با چاقو زخمی کرده و از محل گریخته‌اند. زن نوجوان پس از اینکه شوهرش را به بیمارستان رساند به صورت مخفیانه از بیمارستان خارج شد.

دستگیری زن جوان هنگام شستن ملافه خونین

بدین ترتیب تیم جنایی به همسر مقتول مشکوک و برای بررسی بیشتر راهی خانه او شدند.

مأموران وقتی وارد خانه شدند همسر وی در حال شستن ملافه‌های خونین بود. بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول در خانه‌اش مجروح شده و زن جوان پس از رساندن شوهرش به بیمارستان بلافاصله به خانه‌اش برگشته تا با شستن ملافه‌ها و لباس‌های خونین آثار جرم Crime را از بین ببرد و مأموران را فریب دهد. همچنین مأموران در بررسی خانه مقتول با لکه‌های خون روی فرش‌ها و کف اتاق روبه‌رو شدند.

اولین ادعای دروغین متهم

متهم وقتی با مأموران روبه‌رو شد در ادعایی گفت: شوهرم صبح دیروز برای انجام کاری به جعفر‌آباد ورامین رفته بود تا اینکه شب در حالی که خونین بود به خانه آمد. وقتی از او درباره خونی بودن لباسش سؤال کردم، گفت که هنگام آمدن به خانه در جعفر‌آباد گرفتار تعدادی سارق زورگیر شده است. زورگیران می‌خواستند از شوهرم خفت‌گیری کنند که در برابر خواسته آنها مقاومت کرده و سارقان هم او را به شدن زخمی می‌کنند.

دومین دروغ متهم

در حالی که مأموران متوجه تناقضگویی‌های متهم شده بودند از وی دوباره تحقیق کردند.

وی این بار دروغ دیگری را برای فریب مأموران مطرح کرد. زن جوان گفت: شوهرم کارگر است. روز قبل مثل هر روز به محل کارش رفت و شب وقتی به خانه برگشت لباس‌هایش خونی بود که گفت چند سارق نزدیک خانه او را خفت کرده و با چاقو زخمی کرده‌اند. شوهرم گفت زخمش سطحی است و نیازی به بیمارستان ندارد به همین دلیل به اتاق خواب رفت و استراحت کرد. ساعتی قبل حالش بد شد و او را همراه یکی از بستگانم به بیمارستان منتقل کردم و خودم به خانه برگشتم تا ملافه‌های خونی را بشویم.

سومین ادعای دروغین متهم در قتل همسرش

تیم جنایی در ادامه بررسی‌های میدانی در تن‌پیمایی از همسر مقتول با زخم‌هایی روی دست وی روبه‌رو شدند که نشان می‌داد دست وی با جسم نوک تیزی زخمی شده است. در چنین شرایطی متهم برای سومین بار مورد تحقیق قرار گرفت و وی ادعای دروغین دیگری را مطرح کرد. وی گفت: مدتی است با شوهرم اختلاف دارم. او همیشه با من درگیر می‌شد. روز حادثه Incident با هم مشاجره لفظی داشتیم که چاقوی میوه‌خوری از آشپزخانه برداشت تا خودزنی کند. من بلافاصله چاقو را از دستش گرفتم که دست خودم نیز زخمی شد و چاقو را روی زمین انداختم و شوهرم دوباره چاقو را برداشت و خود زنی کرد. دوباره چاقو را از او گرفتم و مانع ضربات بعدی شدم.

اعتراف زن نوجوان به قتل شوهر

در حالی که زن جوان تلاش می‌کرد مأموران پلیس را فریب دهد، کارآگاهان وی را به عنوان عامل قتل به دستور بازپرس جنایی بازداشت کردند. در نهایت زن نوجوان به قتل شوهرش اعتراف کرد. وی گفت: یک‌سال قبل در حالی که 16‌ساله بودم با رحمان ازدواج کردم و الان دختر چهار ماهه‌ای دارم. از مدتی قبل خانواده شوهرم در زندگی ما دخالت می‌کنند و همین موضوع باعث درگیری ما می‌شد.

من به شوهرم گفته بودم چنانچه خانواده‌اش در زندگی ما دخالت کنند مهریه‌ام را به اجرا می‌گذارم اما تهدید من فایده‌ای نداشت و دخالت آنها هم تمام نشد. شب حادثه با شوهرم به خاطر همین موضوع درگیر شدم. وقتی درگیری ما بالا گرفت چاقوی میوه خوری برداشتم و ضربه‌ای به سینه‌اش زدم. پس از این شوهرم به اتاق خواب رفت و خوابید تا اینکه ساعتی قبل حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندم. وی در پایان گفت: من قصد قتل او را نداشتم و شوهرم وقتی زخمی شد به من گفت زخمش سطحی است و نیازی به درمان ندارد. از آنجایی که متهم 17‌ساله است پرونده برای تحقیقات به دادسرای ویژه اطفال فرستاده شد و متهم نیز تحویل کانون اصلاح تربیت شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد خوابگرد دختر 15 ساله را باردار کرد!

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

شکایت یک مرد مازندرانی از آرایشگاه زنانه!

جاسوسی وزیر اسرائیل برای ایران / «سگو» مامور اطلاعاتی ایران بود! +عکس

این مرد در وسوسه صیغه یک زن در دام شومی افتاد!

تجاوز به ۶ دانش‌آموز لرستانی / مدیرکل چه می گوید؟!

سربازی که دستور «حاج قاسم سلیمانی» را اطاعت نکرد! + عکس

فیلمی منتشر نشده از شب فاجعه / ثلاث پشت فرمان اتوبوس بود!+فیلم

چرا ویلای سردار فیروزآبادی در لواسان باید پس از 25 سال تخلیه شود؟

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

کدخبر: 389886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟