فقط یکسال زندان برای متهم دیگر در مرگ بنیتا کوچولو + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، با شکسته شدن حکم 13سال زندان،111ضربه شلاق Whip و 2سال تبعید مهدی 37ساله که در جریان سرقت Stealing مرگبار خودرو پدر بنیتا حضور داشت در دیوان عالی کشور وی بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که هفته گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمدباقر قربان زاده و با حضور یک مستشار برگزار شد مهدی که با قرار وثیقه آزاد بود به دفاع پرداخت و گفت: من و محمد برای خرید مواد مخدر Drugs از قیامدشت به تهران آمده بودیم. ما در خیابان قدم می زدیم تا در فرصت مناسب سراغ فروشنده مواد برویم اما یکباره محمد به سمت یک ماشین روشن دوید و سوار آن شد.من شاهد ماجرا بودم و از بی تابی های مرد راننده و همسرش که برای باز کردن در پارکینگ خانه شان از ماشین پیاده شده بودند فهمیدم داخل ماشین یک بچه قرار دارد. به همین خاطر وقتی محمد سوار ماشین از محل دور شد با او تماس گرفتم و از او خواستم تا بچه را به یک آژانش تحویل بدهد. من خودم هم همان شب ماجرا را به دوستم مسعود گفتم اما مسعود چند روز بعد پلیس Police را خبر کرد و جنازه بچه در ماشین پیدا شد.

وی ادامه داد: اصلا قرار نبود محمد دست به سرقت ماشین بزند. او وقتی ماشین روشن و بدون سرنشین را دید وسوسه شد و به سمت آن رفت. محمد از اموال سرقتی هیچ چیزی غیر از یک بند سبز کیف به من نداد .

وی گفت: من خودم پدر دو فرزند هستم. آن روز بدترین روز زندگی ام بود.من هیچ وقت فکر نمی کردم کاری که محمد کرده موجب کشته شدن یک بچه بی گناه شود. به خاطر اعتیادی که داشتم جرات نکردم خودم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم. می دانم اگر زودتر پلیس را با خبر می کردم و یا آدرس جایی را که محمد ماشین را آنجا رها کرده بود به پلیس می دادم شاید دختربچه زنده می ماند.اما بعد از دستگیری مواد را کنار گذاشتم و حالا پاک هستم. مدتی است در شهرداری کار می کنم و شبها زباله ها را جمع آوری می کنم. روزها هم در مغازه پدرم مشغول به کار هستم و برای خانواده ام روزی حلال در می آورم. باور کنید من در سرقت و ربودن بچه هیچ دخالتی نداشتم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و دیروز مهدی را از همه اتهامات تبرئه و وی را به خاطر سهل انگاری در اطلاع به پلیس به یکسال زندان Prison محکوم کرد.

ماجرا چه بود؟

خودرو پدر بنیتا 29 تیرماه امسال وقتی که او خودرو را با درهای باز رها کرده بود در حالی دزدیده شد که کودک 8 ماهه روی صندلی عقب خودرو خوابیده بود.تلاش پلیس و انتشار اخبار مربوط به ربوده شدن این کودک در فضای مجازی هم نتوانست کمکی به پلیس کند و شش روز بعد جنازه دختر کوچولو در حالی که از شدت گرما، گرسنگی و تشنگی روی صندلی خودور جان سپرده بود در یکی از خیابان های پاکدشت پیدا شد.

پلیس پس از هشت روز با تماس یکی از دوستان محمد به نام مسعود با پلیس ،رد مجرم سابقه دار را که به تازگی با قرار وثیقه از زندان آزاد شده بود پیدا کرد.

محمد به سرقت خودرو از مشیریه و رها کردن آن و دختر کوچولو در قیامدشت اعتراف کرد.

این متهم در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به اعدام، 51سال زندان،111ضربه شلاق و 2سال تبعید محکوم شد که قرار است به زودی به دار مجازات آویخته شود. مهدی نیز که در این ماجرا همراه محمد بود به 13سال زندان،111ضربه شلاق و 2سال تبعید به ایذه محکوم شد اما قضات دیوان عالی کشور حکم مهدی را تایید نکردند و خواستار رسیدگی دوباره به جرم Crime وی شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم با آریا برادر کوچکترم ارتباط شیطانی داشت / عروس خانواده کجاست؟

زنده شدن یک پسر مُرده در ماجرای قتل عام خانوادگی فردیس کرج!

رضا خوشگله آبادان را به هم ریخت!

ماجرای گازگرفتن یک عکاس توسط ستاره معروف زن + عکس

فوری / قتل عام مشکوک خانواده کارمند سابق زندان کرج + جزییات

مرد وقتی به هوش آمد خود را بدون لباس در برابر زن جوان دید!

اولین داور زن در جام جهانی2018 روسیه به میدان می رود + عکس

بازیگر معروف از ممنوع‌الکاری خود گفت! +عکس

فقط 3 دختر از 41 دختر مورد آزار ایرانشهری شکایت کرده اند!

این مرد را می شناسید؟ / او بعد از زندان چه کرد؟! + عکس

این دزد متخصص بی هوشی بود؟! / چهره این دزد غلط انداز بود! + عکس بدون پوشش

عکس هایی که از جشن خصوصی ستاره های معروف ایرانی در هتل لو رفت

جزییات تازه از ربودن و آزار 41 دختر ایرانشهری / پشت پرده فاجعه بزرگ چیست؟!

نوزادان را در تهران پیش فروش می کنند! / استاندار تایید کرد

جوان شیطان صفت را شناسایی کنید + عکس

انتشار عکس های ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

 

کدخبر: 389728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟