به گزارش رکنا، سارقی در حاشیه شهر هر چند وقت یک بار کابل های برق اهالی را سرقت Stealing می کرد که این امر موجب شد یکی از اهالی تصمیم بگیرد سارق را حین ارتکاب جرم Crime گیر بیندازد اما در محاسباتش اشتباه کرد و پدرش را به جای سارق گرفت و کتک زد.

مال باخته که به شدت از سرقت های گاه و بی گاه سارق عصبانی شده بود درباره چگونگی ضرب و شتم پدرش به جای سارق گفت: مدتی بود که سارق به کابل های برق محله مان دستبرد می زد و خانواده ای را در تاریکی فرو می برد و خودمان نیز چند بار گرفتار شدیم.

وی ادامه داد: به خاطر این کار تصمیم گرفتم سارق را این بار حین سرقت دستگیر کنم و او را به سزای اعمالش برسانم چون تقریبا زمان سرقت را حدس می زدم و از طرفی پخش زنده مسابقه تیم ملی و مراکش در جام جهانی فوتبال در راه بود نمی خواستم حین تماشای فوتبال توسط سارق غافلگیر شوم.

وی اظهار کرد: قبل از شروع مسابقه فوتبال چون می دانستم سارق از فرصت تاریکی و همچنین خلوتی کوچه استفاده می کند خودم را به پشت بام رساندم و منتظر آمدن او شدم.

چند دقیقه ای از کمین کردنم در پشت بام مشرف به کوچه نگذشته بود که ناگهان برق قطع و در همان حین یک نفر هراسان وارد کوچه شد.

من به خیال این که او سارق است خودم را از بالای پشت بام روی شخص ناشناس انداختم و بی درنگ با چماق چند ضربه پی درپی نثارش کردم.

زمانی که در تاریکی با چماق بر سر ناشناس فرود می‌آوردم در کمال تعجب متوجه شدم که پدرم را با سارق اشتباه گرفته و کتک زده ام و سارق از کوچه پشتی به خاطر سر و صدای ما قبل از این که موفق به سرقت کابل ها شود فرار Escape کرد. متاسفانه در این ماجرا سر پدرم که برای بررسی علت قطع برق وارد کوچه شده بود شکست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جوان شیطان صفت را شناسایی کنید + عکس

انتشار عکس های ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

​قتل دختر 4 ساله توسط مادر خوش گذران!

مرد بی رحم بچه 5 ساله را به خاطر یک لنگه کفش زنده زنده به آتش کشید +عکس

ماجرای ربودن و آزار دادن 41 دختر جوان در ایرانشهر چه بود؟! / تایید فاجعه بزرگ

نقشه دزد هنگام پخش بازی تیم ملی ایران و مراکش / یک مرد از سوی پسرش کتک خورد!

راز شناسنامه سیاه ساعتی قبل از صیغه شدن دختر 14 ساله مشهدی!

دستگیری دختر هزار چهره در مشهد

اولین فیلم از لحظه حمله تروریستی در مسکو

زن جوان شوهرش را به خاطر بازیگری در فیلم های ناجور عقیم کرد+ عکس

اعتراف بهزاد و نگار به رفتار بیشرمانه با 8 زن گیلانی + عکس

پریناز و 2 پسر لباس مرد تهرانی را در خیابان خلوت درآوردند!

کدخبر: 389516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟