به گزارش گروه جنایی رکنا، بیست و هفتم آذر ماه سال ۹۶ درگیری چند پسر جوان در یکی از خیابان های ورامین به خون کشیده شد و در آن میان پسر ۲۲ ساله ای به نام محمد اسماعیل جان سپرد. در بررسی ها روشن شد محمد اسماعیل از سوی پسر ۲۰ ساله ای به نام احمد مورد حمله قرار گرفته است .به این ترتیب احمدبازداشت شد.

وی در بازجویی ها گفت: من و دوستانم در خیابان ایستاده بودیم که محمد اسماعیل و دو نفره از دوستانش سر رسیدند. رسیدن آنها همیشه ما را مسخره می‌کردند. محمد اسماعیل به خاطر چشم های بادامی ام مرا مغول صدا می زد. چند بار به او تذکر داده بودم اما گوشش بدهکار نبود.آن روز هم محمد اسماعیل بار دیگر مرا مسخره کرد. من که عصبانی شده بودم با او درگیر شدم. من و دوستانم چاقوکشیدیم و دین محمد اسماعیل و دوستانش هم با آچار و چوب به سمت ما حمله کردند. من برای دفاع از خودم و دوستانم یک ضربه با چاقو به شاهرگ محمد اسماعیل زدم.

به دنبال اعتراف های این پسر،سایر شرکت کننده ها در دعوا نیز بازداشت شدند. اما در این میان احمد اعترافات قبلی اش را پس گرفت خودش را بی‌گناه خواند .

وی ادامه داد: قبول دارم در دعوا چاقو در دست داشتم اما سایر شرکت کننده ها در دعوا هم. چاقو داشتند ممکن است یکی از آنها با چاقو به شاهرگ احمد ضربه زده باشد.

پرونده این جنایت Crime با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی متهمان از خود دفاع کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جرم های ناظم منحرف مشخص و به صورت علنی و شفاف اعلام شد

لحظه زنده شدن نوزاد مُرده داخل قبر! + فیلم

واکنش حمید فرخ نژاد به ممنوع الکاری جواد یساری +عکس

شکایت پدر یکی از کودکان از سعید طوسی در ترکیه/ این کودک همراه سعید طوسی به ترکیه رفته بود

این مرد سگ ها را زنده زنده می پزد! +فیلم تلخ

خوش تیپ ترین خانم و آقاهای سلبریتی دنیا کدامند؟! + عکس ها و جزییات

تجاوز به پسر 16 ساله به بهانه جابه جایی فرش توسط 2 پسر همسایه + عکس

زنده شدن معجزه آسای خواهر و برادر مُرده در کلات مشهد

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

زنم از من حق سکوت می خواهد!

مالباخته‌ای که صاحب بنز و بی‌ام‌و شد + عکس

دزدیدن گل های روی سنگ قبر نازنین 12 ساله / رازی که نگفتنش از گفتنش تلخ تر است!

کدخبر: 388829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟