به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی گفت: در پی طرح شکایت احدی از شهروندان و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری در دادسرای ناحیه 31 تهران، شناسایی شد و دستگیری متهم در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در محدوده خیابان ولیعصر شخصی حدوداً 40‌ساله را به عنوان مسافر و به مقصد میدان نبوت (‌هفت حوض‌) سوار ماشین کردم، در طول مسیر این شخص [‌ظاهراً‌] با اشخاص مختلفی به صورت تلفنی صحبت می‌کرد و در صحبت‌هایش مدعی جابه‌جایی مبالغ متعدد و بالا بود. در آخرین تماس ظاهراً قرار شد مبلغی به این شخص پرداخت شود، اما عنوان داشت که کارت عابر بانک خود را در منزل جا گذاشته است به این بهانه بود که از من خواهش کرد تا کارت عابر بانک خودم را همراه با رمز آن در اختیارش بگذارم. پس از دادن کارت عابر بانک، این شخص به بهانه جابه‌جا کردن پول در مقابل یک پاساژ از ماشین پیاده شد و به داخل یک پاساژ رفت تنها پس از گذشت دقایقی متوجه پیامک برداشت بیش از 2میلیون تومان از حساب خود شدم، اما این شخص در حالی که کارت عابر بانک من همراه با رمزش در اختیارش بود، ناپدید شده بود.
افراسیابی در خصوص دستگیری متهم پرونده بیان داشت: با توجه به توضیحات مالباخته، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به پاساژ محل وقوع و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته پیش‌بینی شده در داخل پاساژ موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای در زمینه کلاهبرداری با پنج‌فقره سابقه کیفری شدند. با شناسایی این متهم، مخفیگاه وی در محدوده شرق تهران شناسایی و متهم دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
رئیس پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ، در پایان اعلام این خبر افزود: متهم پس از دستگیری صراحتاً به کلاهبرداری از مالباخته و همچنین تعداد دیگری از رانندگان مسافرکش درون شهری اعتراف کرد و تحقیقات برای شناسایی دیگر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوستم را بیهوش کرد تا شوهرش به من تجاوز کند / شوهر بعد از شکایت من در دادگاه تهران مرا طلاق داد

اقدام شوم پسر قمارباز با زن جوان تهرانی به خاطر باخت سنگین

محاکمه دوباره متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا / امروز صورت گرفت + عکس

تشکیل پرونده کیفری برای مدیر بانکی خاطی در اردبیل

فوری / گروگانگیری در پاریس برای ملاقات با مقامات ایرانی

اعتراف ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین تهران/ کیفرخواست در 4 جرم صادر شد

این پسر یزدی راز اتاق خواب زن و شوهرهای جوان را می دانست! / او با تهدید زنان را به رابطه شیطانی دعوت می کرد

عجیب ترین بازار خودرو جهان در ایران / اختلاف ۹۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار

نقشه پسر 17 ساله بی حیا برای زن مشهدی / او می گفت پلیس است!

وقتی زن متاهل در خانه دوستش گرفتار شهاب شد / جسد این جوان منحرف هرگز پیدا نشد!

زن شوهردار ایرانی با دو مرد افغانی سرو سری شیطانی داشت /شوهر باید کشته می شد

فریب خنده دار دختران زیبا از سوی مرد قوی هیکل + عکس

 

کدخبر: 388572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟