قاتل آدمخوار گوشت صورت مقتول را خورد! + تصاویر

به گزارش گروه ترجمه رکنا،قاتل آدمخوار پس از حمله وحشیانه و قتل Murder خانم و آقای «استیونز» 59 ساله و  53 ساله  با ضربات چاقو در خارج منزل مسکونی شان و مجروح کردن دو همسایه دیگر در حالی که پیکر آقای استیونز را به خیابان کشانده و صورت قربانی را می جوید، دستگیر شد.

این قاتل آدمخوار یک دانشجوی کالج فلوریدا در آمریکا بود او هنگام خوردن صورت مقتول صدای حیوانات را از خود درمی آورد. به گفته پلیس Police قاتل درهنگام دستگیری به ماموران گفته است:«کمکم کنید من چیز بدی خورده ام.» و سپس در حالی که تکه ای از گوشت صورت مقتول را از دهان بیرون می انداخت گفته که چیزی که خورده «گوشت انسان» بوده است.

«آوستین هاروف» که 19 ساله است، همچنین پس از این که ماموران او را به زور از روی جسد مقتول بلند کرده اند، التماس کنان از ماموران پلیس خواسته است که او را بکشند.

در موقع دستگیری یک مامور پلیس در حالی که هاروف را با اسلحه خود هدف گرفته بوده از او می خواهد که از روی قربانی بلند شود اما چون از مرگ آقای استیونز مطمئن نبوده و از ترس تیر خوردن قربانی از تیراندازی به سوی قاتل The Murderer خودداری می کند و همزمان ماموری دیگر او را با تفنگ شوکر الکتریکی هدف قرار می دهد که هیچ کدام موفق به جدا کردن وی از قربانی نمی شوند. دست آخر پلیس سوم با سگ تعلیم دیده وارد معرکه شده و تنها سگ گازگیر می تواند هاروف را وادار به تسلیم کند.

پزشکان مشغول انجام یک سری آزمایشات  روی هاروف است تا بفهمند آیا قاتل آدمخوار تحت تاثیر مواد مخدر Drugs و داروهای روانگردان بوده است یا نه؟ متهم پس از دستگیری به دلیل سوختگی نای و مری در بیمارستان بستری شده است.

«ویلیام اشنایدر» کلانتر ناحیه مارتین کانتی می گوید که ممکن است سوختگی مری و نای هاروف به علت خوردن مواد شیمیایی مخصوص باغبانی در گاراژ منزل زوج مقتول باشد.

یک ساعت پیش از قتل، هاروف به همراه پدرش در رستورانی در فاصله 6.5 کیلومتری منزل مقتول شام صرف کرده و او پس از مدتی صحبت با پدرش بر طبق تصاویر دوربین های مدار بسته، 45 دقیقه پیش از قتل با آرامش کامل و قدم زنان از رستوران خارج شده است.

بنابر اظهارات مادر قاتل، هاروف از یک هفته پیش از حادثه Incident رفتارهایی عجیب از خود نشان می داد و ادعا می کرد که قدرت های مافوق بشر دارد و برای کمک به مردم انتخاب و فرستاده شده است.

قاتل-آدمخوار (1)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمیه و شاهرخ پس از 22 سال چه سرنوشتی دارند؟ / چه بر سر خانه وحشت خیابان گاندی آمده است؟ + عکس

فاطمه چاقو را تا دسته داخل سینه رضا فرو کرد! / شوهرش با سارا قرار داشت ؟! + عکس قاتل

اگزوز خودرو سر دختر جوان را بلعید + تصاویر

نجات نوزادی که زنده به گور شده بود + فیلم

وحشت مریم کوچولو از برق چشم های مرد وقیح +عکس

دختر خاله ام مرا در دام کامران شیطان صفت انداخت!

مرگ تلخ هوادار فوتبال ایران بعد از گل به مراکش

تازه‌ترین اعتراف دختر 17 ساله که پسر بچه ماهشهری را کشت + عکس

قتل دلخراش ارسلان 2.5 ساله / اعتراف تلخ زن جوان نزد بازپرس مشهد +عکس

این زن شوهرش را در پشت بام به آتش کشید +عکس قاتل در صحنه جرم

خودکشی زن هفتم یک پیرمرد در مشهد

مرد خوابگرد دختر 15 ساله را باردار کرد!

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

 

کدخبر: 387924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟