به گزارش گروه جنایی رکنا، در تاریخ پانزدهم خرداد ماه امسال گزارشی از کشف جسدی سوخته در اطراف یکی از روستاهای شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی و اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
با کشف جسد و معاینه آن از سوی پزشکی قانونی مشخص شد که پسر جوان که هیچ گونه مدارک هویتی به همراه نداشت، در محلی دیگر به قتل Murder رسیده و سپس جسد او به این مکان انتقال و سوزانده شده است.
سرهنگ سیدنورالدین حسینی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: بلافاصله تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در این خصوص آغاز شد و در مرحله نخست تحقیقات و در بررسی بانک فقدانی های پلیس و با توجه به آثار به دست آمده در صحنه قتل، هویت جسد که پسر جوانی که ساکن یکی از روستاهای شهرستان اراک بود، به دست آمد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:‌ با مشخص شدن هویت جسد که فقدانی او از سوی خانواده اش به پلیس اعلام شده بود، تحقیقات ادامه یافت و کمتر از 48 ساعت، سرنخ هایی از دست داشتن یک دختر جوان در این قتل به دست آمد.
وی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله متهم دستگیر و تحت بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
بنابراین گزارش، با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، سرانجام دختر جوان به نام نسرین اعتراف کرد که مقتول خواستگار قبلی، او بوده و با وجود دریافت پاسخ منفی از سوی خانواده اش، همچنان با یکدیگر در ارتباط بوده اند.
فرد دستگیر شده اذعان داشت: بعد از مدتی با جوانی دیگر آشنا شدم و زمانی که او متوجه ارتباط و مزاحمت های مقتول برای من شد، نقشه این قتل را طراحی کردیم که سرانجام با برنامه ریزی قبلی او را به محلی کشاندیم و پس از قتل، خواستگار جدیدم، جسدش را به بیابان های اطراف اراک برده و سوزاند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به اعتراف متهمان دستگیر شده، متهم دیگر پرونده نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و او نیز به جرم Crime خود اعتراف کرد.
حسینی گفت: با تکمیل تحقیقات پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مجری زن عرب شیفته خوش تیپی ملی پوشان ایرانی + سند

این ۴ ورزشکار ایرانی دوپینگی هستند! + جزییات تلخ و عکس

مرگ مرموز بازیگر ۲۰ ساله تلویزیون در خانه ییلاقی + عکس

شکایت تازه خانم معلم از شیطان قلهک تهران + عکس

بهاره رهنما دست به دعا شد +عکس

آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از مرگ مرموز تهدید به ترور شده بود!

من با رسول مرد همسایه همخوابی کردم! /  او از من خواست هووی جوانم را هم به خلوتگاهش ببرم!+ عکس

تجاوز وحشیانه مدیر منحرف مدرسه به دانش آموز 14 ساله/ او خانم معلم جوان را هم باردار کرده بود + عکس

مست بودم و در اتاق خواب به درخواستم توجه نکرد، با چاقو او را کشتم! + عکس

تجاوز به دو مرد که آرایش دخترانه داشتند! / ما را به یک زیر زمین بردند+ عکس

دردسر دوستی پسر دبیرستانی با زن بی حیا + عکس و گفتگو

 

کدخبر: 387569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟