این 2 برادر حسود دست به قتل عام خانوادگی زدند! / اجساد جزغاله بودند+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جنازه سوخته یک خانواده 3 نفره در کالیفرنیا پیدا شد.

طبق گزارشات پلیس Police آنها توانستند اثر انگشت قاتلان را روی وسایل خانه پیدا کنند.

رابرت و کریستین پاپ که هر دو 29 سال دارند به جرم Crime قتل Murder خانواده شان دستگیر شدند.

رابرت در اعترافاتش گفت: من و کریستین از یک خانواده مرفه و خوشبختی بودیم تا این که پدرم در یک تصادف Crash دلخراش جانش را از دست داد.

مادرم چند ماه بعد از مرگ پدرم با مردی 55 ساله به نام جان های وارد دوست شد و رابطه جدی را تشکیل داد که حاصل رابطه شان دختر18 ساله ای به نام بِکی بود.

مادرم خیلی سعی داشت من و کریستین را راضی کند با این زندگی کنار بیایم اما این در توان ما نبود نمی توانستیم با این قضیه کنار بیایم و کم کم کینه شدیدی نسبت به جمع سه نفرشان گرفتیم و تقریبا به رابطه‌شان حسادت می کردیم.

ما با این که 29 سالمان شده بود اما هنوز هم احتیاج به محبت مادرمان ویکی داشتیم و وقتی توجهش را به دخترش بکی دیدیم حس جنون و دیوانگی به ما دست داد و دست به این جنایت Crime زدیم.

وی ادامه داد: ما اول با بحث و دعوا و بعد ضرب و شتم با آن ها برخورد کردیم و با گلوله قفسه سینه شان را هدف گرفتیم و برای این که برای دفن کردنشان مشکلی نداشته باشیم ، خیلی راحت روی بدن هر سه نفرشان بنزین ریختیم و آتششان زدیم.

جنازه بکی را به دلیل نفرت بیشتر روی چرخ دستی جلوی در گذاشتیم تا در ملاعام باشد و بدن جان را در حالی که سوخته بود کشان کشان به سمت سرویس بهداشتی بردیم و سرش را در کاسه توالت فشار دادیم اما اصلا از این کارمان پشیمان نیستیم.

طبق گفته های پلیس بدن آن ها به قدری سوخته و جزغاله شده بود که قادر به شناسایی نبودند و با آزمایش DNA توانستند هویت آن ها را تشخیص دهند.

پلیس پس از ثبت گزارشات و اعترافات آن ها برای اجرای حکم قضایی رابرت و کریستین به دادگاه منتقل شدند و حکم آن ها به زودی اعلام خواهد شد.

خوشبخت (1)

خوشبخت (4)

خوشبخت (2)

کدخبر: 387272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟